Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Acties - verkoop overjarige modellen  (gelezen 1565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorieke

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee Sport 2016
Acties - verkoop overjarige modellen
« Gepost op: augustus 24, 2017, 09:58:38 pm »

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een vouwwagen en neigen naar een Trigano Odyssee. De aanschafprijs van een nieuwe is een flinke, maar tot nog toe zijn we tweedehands niets tegengekomen.

Mijn vraag is of er iemand kan vertellen of we de komende maanden nog acties kunnen verwachten met bijvoorbeeld overjarige modellen. Wat zijn jullie ervaringen. Gebeurt dit vaak in de wintermaanden? Of zijn er aan het begin van het seizoen misschien vaak strakke kortingen op nieuwe modellen?
Wie kan mij hier meer over vertellen en mij helpen wanneer we prijstechnisch gezien het beste een nieuwe vouwwagen aan kunnen schaffen!
Gelogd

Grumpy

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 83
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack
Re: Acties - verkoop overjarige modellen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 24, 2017, 10:12:17 pm »

Welkom. Je bent wel op de goede plek als je advies zoekt over vouwwagens  :)
Er is altijd veel tweedehands te koop, volgens mij in elk seizoen wel (zeker ook het model dat jij zoekt) maar echt veel aanbiedingen van nieuwe wagens ben ik dan weer niet tegengekomen.
Misschien dat er iemand anders is die hier meer over kan vertellen
Succes met de zoektocht
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 638
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Acties - verkoop overjarige modellen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2017, 09:11:32 am »

Vaak is het zo dat in de winter de dealers de (nieuwe) oude modellen eruit willen hebben en je wat meer korting of extra's kan bedingen. Ze willen liever de nieuwste modellen laten zien en verkopen dan de iets oudere.
Zo hebben wij vorig jaar februari een nieuwe Odyssee gekocht bij de VWS van het jaar ervoor dus een 2016 model kopen in 2017. Voor ons was het extra voordelig omdat de kleur van de GL plus van 2016 groen/ecru was en in 2017 blauw wit en we dat niet wilden. Dus als kleur etc. ook belangrijk is kun je daar ook nog naar kijken.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal