Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Wat zijn de juiste haringen?  (gelezen 5888 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rudy78

  • Gast
Re: Wat zijn de juiste haringen?
« Reactie #15 Gepost op: januari 26, 2018, 09:07:26 pm »

Wij hebben afgelopen jaar aan de Middenlandse Zee in Serignan plage gestaan.
Ik ben gewend om altijd de spijkerharingen te gebruiken (altijd gedaan in de Ardeche, Provence etc). Dus veel rotsige / harde ondergrond.

Echter bleken de spijkerharingen hier niet allemaal te blijven zitten. Dus heb ook enkele van die V-haringen (of hoe noem je die) gebruikt.

Gelogd

rjanssen1

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • sinds 2017 in bezit van klapper
Re: Wat zijn de juiste haringen?
« Reactie #16 Gepost op: februari 09, 2018, 09:19:34 pm »

we gaan nu schroefharingen met een vouwwagen proberen, maar met de tent gebruik ik al jaren schroefharingen met hele goede ervaringen. Dan niet die plastieken maar stalen houtdraaibouten extra lange uitvoering te verkrijgen als Haba schroefharingen. Ben hiermee begonnen door een hand verwonding waardoor ik niet in staat was haringen in te slaan of uit te trekken. Accu schroefmachine en die Haba haringen doen wonderen. Alleen los zand heb ik nog niet geprobeerd dan lijken me grote houten haringen meer geschikt.
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.996
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Wat zijn de juiste haringen?
« Reactie #17 Gepost op: februari 10, 2018, 09:29:08 am »

wij gebruiken alleen nog maar spijkers, in heel europa en al 20 jaar lang. En het equivalent met een ronde haak. Ik wil ze in elk geval altijd door een steen kunnen slaan.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Wat zijn de juiste haringen?
« Reactie #18 Gepost op: februari 17, 2018, 01:28:04 pm »

Ik wil jullie alle hartelijk danken voor de input. En heb een voorraadje houten haringen gekocht dus we hebben nu de wel bekende spijkerharingen, houten haringen en lange en 4korte blue screw haringen mee. Dus we kunnen denk ik dat wij niet voor verrassingen op grondsoort komen te staan.
Gelogd

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: Wat zijn de juiste haringen?
« Reactie #19 Gepost op: februari 18, 2018, 10:09:17 am »

Ik wil jullie alle hartelijk danken voor de input. En heb een voorraadje houten haringen gekocht dus we hebben nu de wel bekende spijkerharingen, houten haringen en lange en 4korte blue screw haringen mee. Dus we kunnen denk ik dat wij niet voor verrassingen op grondsoort komen te staan.
Dus als we op het klapweekend haringen tekort komen  kunnen we bij jou aankloppen? Euh heb ne dan niet eigenlijk een aanhanger achter de klapper nodig voor de haringen
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Wat zijn de juiste haringen?
« Reactie #20 Gepost op: februari 18, 2018, 11:16:07 am »

Dus als we op het klapweekend haringen tekort komen  kunnen we bij jou aankloppen? Euh heb ne dan niet eigenlijk een aanhanger achter de klapper nodig voor de haringen
Een aanhanger?, zo erg is het nog niet hoor. Maar ik geef toe dat ik het klapweekend ga gebruiken om eens kritisch naar de inhoud van mijn vouwwagen te kijken. Zo heb ik laatst voordat de klappert naar de stalling ging, de standaard bijgeleverde pen haringen eruit gehaald. En liep toen direct tegen het feit op dat de kogeldruk te hoog kwam te liggen. Dus herschikking van de de standaard inhoud is wel nodig.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal