Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Baby in de vouwwagen  (gelezen 5465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Baby in de vouwwagen
« Reactie #15 Gepost op: mei 31, 2018, 12:16:12 am »

Tijdens onze tentvakanties sliep de oudste in de de reiswieg van de kinderwagen. Met de vouwwagen hebben wij ook een tentje van Deryan gebruikt voor onze jongste. Dat ging prima! We hadden de grote variant en die stond bij ons in de bagagebuidel. Ideaal!

Als er een nadeeltje is te melden, dan is het de vorm van het matrasje van de Deryan. Daar blijft een hoeslakentje niet goed omheen zitten. Maar (bedenk ik me nu) dat is prima op te lossen met een paar veiligheidsspelden. Dit was overigens pas het geval toen de jongste 2 was en veel lag te woelen in het tentje.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Baby in de vouwwagen
« Reactie #16 Gepost op: juni 02, 2018, 04:13:21 pm »

Onze jongste heeft altijd in het campingbedje geslapen, nooit problemen mee gehad. En het campingbedje stond in de gastencabine.
Gelogd

Elisabeth

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon concorde
Re: Baby in de vouwwagen
« Reactie #17 Gepost op: juni 03, 2018, 11:34:42 am »

Hier ook jaren (4 kids) gewoon t campingbedje overdwars in t gangetje gezet. Paste precies. Dit jaar gaat de dame in de deryan peutervariant in de cabine. Denk dat ik broertje in onze slaapcabine leg en dan als wij plat gaan overleg naast de deryan tent. Komt vast goed met jullie ook!
Gelogd

ArjanF

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2017
Re: Baby in de vouwwagen
« Reactie #18 Gepost op: juni 03, 2018, 09:15:11 pm »

Tijdens onze tentvakanties sliep de oudste in de de reiswieg van de kinderwagen. Met de vouwwagen hebben wij ook een tentje van Deryan gebruikt voor onze jongste. Dat ging prima! We hadden de grote variant en die stond bij ons in de bagagebuidel. Ideaal!

Als er een nadeeltje is te melden, dan is het de vorm van het matrasje van de Deryan. Daar blijft een hoeslakentje niet goed omheen zitten. Maar (bedenk ik me nu) dat is prima op te lossen met een paar veiligheidsspelden. Dit was overigens pas het geval toen de jongste 2 was en veel lag te woelen in het tentje.
De inflatable in de tent en niet er onder, dan met hoeslaken geen probleem.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal