Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?  (gelezen 25155 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #60 Gepost op: mei 17, 2019, 07:47:21 pm »

Maar die 'sleuf' zit toch aan de binnenkant? Daar kun je dan klittenband aan naaien zonder dat het invloed heeft  op de waterdichtheid.
Gelogd

Nicky75

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Trigano Alpha '19, Trigano Odyssee '14, Holtkamper Flyer '91, Trigano Oceane '05.
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #61 Gepost op: mei 17, 2019, 07:58:42 pm »

Wij hebben van die bolletjes van de Action.
Gelogd

Selandus

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #62 Gepost op: mei 17, 2019, 10:03:24 pm »

Maar die 'sleuf' zit toch aan de binnenkant? Daar kun je dan klittenband aan naaien zonder dat het invloed heeft  op de waterdichtheid.
Daar heb je een goed punt. Binnenkort staan we weer een weekje op de camping. Ga dan wel eens kijken wat er mogelijk is.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #63 Gepost op: mei 18, 2019, 09:51:53 am »

Echt afschuwelijk die feestverlichting op campings.. gelukkig verbieden steeds meer campings dit. BeerzeBulten heeft het nu in het reglement staan.
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #64 Gepost op: mei 18, 2019, 09:54:42 am »

Echt afschuwelijk die feestverlichting op campings.. gelukkig verbieden steeds meer campings dit. BeerzeBulten heeft het nu in het reglement staan.
Ben ik helemaal met je eens.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.263
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #65 Gepost op: mei 18, 2019, 10:03:32 am »

Dusss.
Je mag geen lampjes meer aan de tent hebben??
Vind dit wel wat ver gaan als een camping zich daarmee gaat bemoeien.
Of bedoelen ze daar die felle lampen boven de deuren van campers en caravans mee??
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Marcelw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic all season 2018
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #66 Gepost op: mei 18, 2019, 10:06:18 am »

Gewoon een led tl-balk.
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #67 Gepost op: mei 18, 2019, 10:17:30 am »

Ik vind al die lampen aan de luifel ook echt een kermis.
gelukkig zie je dat in het buitenland minder dan hier.
Was bij een vriendin op een Nederlandse camping en de hele straat had de feestverlichting aan.
Ik merkte dat ik me daar niet zo prettig bij voelde, dus ik snap het wel als campings dat verbieden, het is enorm sfeerbepalend.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.263
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #68 Gepost op: mei 18, 2019, 02:16:15 pm »

Ben niet van het verbieden omdat iets er niet leuk uitziet.
Straks geen luifel geen meerdere bijzet tentjes geen keuken buiten want lijkt zo rommelig.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #69 Gepost op: mei 18, 2019, 02:39:30 pm »

Nou weet je, ik zou daar niks op tegen hebben, dat je bijvoorbeeld maar max 2 bouwwerken op je plek mag hebben.... Of dat je op een campig veldjes hebt waar het wel mag en velden waar het niet mag. Kan iedereen zijn eigen kampeerbeleving hebben.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #70 Gepost op: mei 18, 2019, 03:43:12 pm »

Jammer dat er zo gereageerd word. De vraag is eenduidig en misschien weerhoud mensen dit ervan om de vraag te beantwoorden.
Wij hadden een slinger met rode bollen van Ikea. Tegenwoordig bijna niets meer, maar mijn vrouw is nachtblind en zij vind het wel fijn om de klapper terug te kunnen vinden.


Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #71 Gepost op: mei 18, 2019, 04:34:41 pm »

Jammer dat er zo gereageerd word. De vraag is eenduidig en misschien weerhoud mensen dit ervan om de vraag te beantwoorden.



Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Je hebt gelijk. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, iedereen moet zich vrij voelen zijn verlichting te showen!
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 410
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #72 Gepost op: mei 18, 2019, 04:52:15 pm »

Precies, dit is volgens mij een topic om je sfeerlampjes te showen. Volgens mij heet dit topic niet 'Ik walg van lampjes en wil een lampjesverbod'. Start dan lekker je eigen topic, lijkt me ook leuk.

Ik verheug me om over 4 weken mijn 'hommellampjes' op te hangen.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #73 Gepost op: mei 18, 2019, 08:30:51 pm »

Je hebt gelijk. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, iedereen moet zich vrij voelen zijn verlichting te showen!
Blij dat je het met mij eens bent. Dank.


Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Welke gezellige lampjes heb je buiten aan je tent / luifel / vouwwagen hangen?
« Reactie #74 Gepost op: mei 19, 2019, 10:26:19 am »

Het topic gaat over welke lampjes inderdaad, maar het is wel handig te weten dat er campings zijn die deze verbieden. Ik wist dat niet. Ik ben er ook niet tegen dat campings dat doen, maar ik zal 'goed geordende campings' (lees met veel verboden) niet zo snel bezoeken. Het leuke aan kamperen is het ongedwongene. Ik vind de 'rommelige' Franse campings ook meer sfeer hebben dan de strakke met lineaal ontworpen Duitse campings. Dus hang lekker op wat je wilt. Als ik er last van heb verkas ik weer.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal