Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht  (gelezen 6504 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #15 Gepost op: april 03, 2019, 11:14:39 pm »

Van alles en nog wat en wat vervangen moet worden wordt vervangen........ of niet omdat ik er veel van heb of het nooit gebruik :X
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #16 Gepost op: april 04, 2019, 10:07:44 am »

De afgelopen twee jaar heb ik via marktplaats gehandel mijn allegaartje aan mepal nu netjes compeet in 1 gezellig bloemetjes servies. Met 1 dame heb ik zelfs 1 op 1 borden geruild, zij blij met de mijne, ik met de hare. Grappig.
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #17 Gepost op: april 04, 2019, 01:13:24 pm »

Met 1 dame heb ik zelfs 1 op 1 borden geruild, zij blij met de mijne, ik met de hare. Grappig.
Dat is zeker heel leuk! :J
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #18 Gepost op: april 04, 2019, 02:48:10 pm »

afwas, daar heb je tijdens de vakantie de kinderen voor :p
Ik heb toen we onze eerste vouwwagen hadden een keer tijdens een drukke week door de [kuch] Obelink gestruind, alle sets borden die uit de verpakking dus niet meer compleet waren afgestruind, en zo netjes een 5 persoons uitzet bij elkaar gescharreld voor weinig. koffiekopjes etc gebruiken we niet meer (theeleuten hebben meer aan een grote beker) en bestek is inmiddels vervangen (want dat viel al binnen een jaar uit elkaar) Dus sinds dien geef ik liever iets meer uit voor massief bestek e.d. dan die goedkope rommel die niet lang meegaat.... Of het allemaal bij elkaar past zal mij een worst wezen, als het maar functioneel is.
Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #19 Gepost op: april 04, 2019, 03:34:46 pm »

afwas, daar heb je tijdens de vakantie de kinderen voor :p

Daar zit exact mijn probleem. We hebben geen kinderen. En kinderen van vreemden willen meestal niet onze afwas doen. :)
Vandaar een andere oplossing.
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #20 Gepost op: april 04, 2019, 04:23:33 pm »


Daar zit exact mijn probleem. We hebben geen kinderen. En kinderen van vreemden willen meestal niet onze afwas doen. :)
Vandaar een andere oplossing.
[/quote]
Als je genoeg bied staan ze in de rij :)
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #21 Gepost op: april 04, 2019, 07:03:51 pm »

Daar zit exact mijn probleem. We hebben geen kinderen. En kinderen van vreemden willen meestal niet onze afwas doen. :)
Vandaar een andere oplossing.
:H :H :H
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.018
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #22 Gepost op: april 04, 2019, 11:22:20 pm »

vorm volgt functie, zeker bij de kampeeruitrusting. Die moet licht, compact en snel weg te pakken zijn. De rest is bijzaak. Zelfs de klapper zelf is een 'Frankenstein-editie'...
Gelogd

ArnoldusWH

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 306
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Fat Freddy II, 2018
  • My klapper is my castle
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #23 Gepost op: april 05, 2019, 08:38:31 pm »

Daar zit exact mijn probleem. We hebben geen kinderen. En kinderen van vreemden willen meestal niet onze afwas doen ????


Juist omdat ik wel kinderen heb, wil ik altijd alleen 's avonds de afwas doen, mijn eigen rustpuntje op de hele dag ... haha
« Laatst bewerkt op: april 05, 2019, 08:40:47 pm door ArnoldusWH »
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #24 Gepost op: april 05, 2019, 09:16:54 pm »



Juist omdat ik wel kinderen heb, wil ik altijd alleen 's avonds de afwas doen, mijn eigen rustpuntje op de hele dag ... haha

Dan koester jij de afwas!!!
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #25 Gepost op: april 06, 2019, 09:08:45 am »

Na 26 jaar wit/blauw mepal borden gebruikt te hebben en ook wit/blauw bestek, makeert nog niets aan toen gekocht omdat de vw blauw was  :J., hebben we nu wit/oranje mepal borden  in de uitverkoop gekocht  :). Tevens bij blokker nieuw bestek. Het was niet nodig maar staat straks natuurlijk wel mooi bij onze Nano.  8)
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #26 Gepost op: april 06, 2019, 10:00:41 am »

Ik neig toch naar nieuw... alleen twijfel ik tussen melamine en emaille. Mazzel dat ik in juni jarig ben  :J
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

muis

  • Gast
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #27 Gepost op: april 06, 2019, 10:03:09 am »

Een nadeel van emaille is voor mij dat de bekers zo bloedheet worden bij koffie, thee enz.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.267
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #28 Gepost op: april 07, 2019, 10:55:14 am »

Koffie hoort in porselein.  ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Bij elkaar gescharrelde inventaris of het nieuwste op kleur bij elkaar gezocht
« Reactie #29 Gepost op: april 07, 2019, 05:40:07 pm »

Koffie hoort in porselein.  ;)

 W: hoort in glas!

Als er een vide grenier in de buurt is, scharrel ik altijd een paar glazen bij mekaar. Sommigen overleven al 10 jaar achterin onze hobbelkeuken  :J
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal