Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Roadmaster Runner stabiel zonder uitdraaisteunen?  (gelezen 745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben

  • Gast
Roadmaster Runner stabiel zonder uitdraaisteunen?
« Gepost op: juli 30, 2019, 09:29:46 pm »

Het lukt niet om onder het kopje "Techniek" een nieuwe vraag te stellen. Daarom probeer ik het hier:

Beste Allemaal,

Wij hebben deze week een Roadmaster Runner S gekregen (bouwjaar 2003), maar deze heeft i.t.t. onze vorige wagen alleen uitschuifpootjes (die er niet erg stabiel uitzien) en geen uitdraaisteunen/-poten, waarop de wagen altijd heel stabiel rustte en waarmee hij ook heel gemakkelijk waterpas gezet kon worden. Is het nu de bedoeling dat de wagen op deze (dunne) uitschuifpootjes, de banden en het neuswiel komt te staan?

Ik heb al heel wat topics gelezen, maar kom er toch niet uit, want steeds wordt er toch weer over "uitdraaipoten" gesproken en die heeft deze wagen dus niet. Ook voor de opslag in de winter zetten wij onze oude wagen altijd op de steunen, waardoor de banden niets te lijden hadden, maar hoe moeten we dat nu met deze doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Roadmaster Runner stabiel zonder uitdraaisteunen?
« Reactie #1 Gepost op: juli 30, 2019, 09:42:13 pm »

Hoi ben, je vraag is verplaatst naar het kopje Roadmaster! Er is een storing op het forum waardoor je topic vandaag wel een keer of 10 geplaatst is, ik heb alle dubbele verwijderd  :#

Bij een roadmaster moeten de wielen van de grond en de wagen geplaatst op de val poten op de hoeken. Dit is een uitzondering onder de vouwwagens.

Je draait eerst de dissel helemaal omlaag, laat de valpoten aan de keukenkant zakken en zet ze vast, daarna draai je de dissel helemaal omhoog en laat de valpoten aan de disselkant zakken, zo zijn je wielen van de grond en staat je roadmaster als een huis!.

Bij een roadmaster heb je geen uitdraaipootjes nodig.

In de stalling laten wij onze wagen gewoon op de wielen staan, mag ook niet anders ivm evt evacuatie moeten de wagens snel te verplaatsen zijn.
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal