Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Beste 2-persoons vouwwagen?  (gelezen 9794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirri74

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 117
  • Merk Vouwwagen: Combi camp venezia
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 06, 2020, 08:13:09 pm »

Het ligt ook een beetje aan wat je wilt. Wat ik zag bij de tenten met grondzeil tov deksel is haringen. Veel bukken enzo. Als je wat ouder bent is dat minder prettig. Daartegenover staat dat de harde deksel vaak minder ruimte heeft tov tent. Freddy is idd groot, maar heeft een trapje nodig. Ik zou dat bv niet kunnen.
Ze hebben allemaal hun voor en tegens. Ik ben persoonlijk heel blij met mijn combicamp, maar iedereen heeft andere wensen
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #16 Gepost op: augustus 07, 2020, 01:11:55 am »

Ik lees hele goede verhalen over de Campooz Fat Freddy

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Ik niet,  schrik er de laatste tijd een beetje van
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2020, 07:34:48 am door muis »
Gelogd

marijnhak

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 166
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 07, 2020, 07:31:57 am »

Ik niet,  schrik er de lidstaten tijd een beetje van
Wat zijn de klachten dan over Campooz?

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Gelogd
Buite Lewe, Buiten Leven
Oost West, klapt best

Jeronimo

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Trekking
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 07, 2020, 12:48:56 pm »

Wat zijn de klachten dan over Campooz?

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Het meest voorkomende euvel bij Campooz wagens is dat ze kunnen lekken bij de eerste bui(en). Bij onze LJ hadden we geluk (geen lekkage, ook niet bij eerste bui). maar er zijn ook wat gevallen waar de wagen terug gegaan is naar de dealer om naden te impregneren. Goed te weten is dat in veruit de meeste gevallen de problemen netjes opgelost worden door de dealer/Campooz.
Campooz bestaat pas 5 jaar en de wagens zijn nog niet perfect, wel wordt er goed geluisterd naar de ervaringen en worden verbeteringen doorgevoerd.
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2020, 06:51:24 pm door Jeronimo »
Gelogd
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #19 Gepost op: augustus 07, 2020, 02:08:14 pm »

Campooz bestaat pas 5 jaar en de wagens zijn nog niet perfect, wel wordt er goed geluisterd naar de ervaringen en worden verbeteringen doorgevoerd.

Dat is mooi, maar van een vouwwagen zijn er twee dingen die je minimaal mag verwachten: dat ze vouwen en dat ze waterdicht zijn. Als een merk niet in staat blijkt om dat te leveren, gaat er iets heel erg fout.
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 07, 2020, 04:48:53 pm »

Nounou, zo erg is t ook niet hoor. Ben al lang lid van de FB groep, er zijn een paar leden met lekkages geweest, meerendeel had te maken met t zetten van de naden, een paar zijn door de dealer teruggehaald en de boel is opgelost. Met de aantallen die er verkocht worden, dat het procentueel gezien heel e re g meevalt, maar er is een enthousiaste community waar echf alles wordt besproken en gedeeld.
Wij hebben 3 x code oranje doorstaan, geen drup binnen gehad, dus het is echt wel een prima wagen.
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

marijnhak

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 166
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #21 Gepost op: augustus 07, 2020, 04:55:56 pm »

Nounou, zo erg is t ook niet hoor. Ben al lang lid van de FB groep, er zijn een paar leden met lekkages geweest, meerendeel had te maken met t zetten van de naden, een paar zijn door de dealer teruggehaald en de boel is opgelost. Met de aantallen die er verkocht worden, dat het procentueel gezien heel e re g meevalt, maar er is een enthousiaste community waar echf alles wordt besproken en gedeeld.
Wij hebben 3 x code oranje doorstaan, geen drup binnen gehad, dus het is echt wel een prima wagen.
Geen praktijk ervaring mee, maar gezien de kwaliteit van het doek en zeer veel enthousiaste bezitters staat deze wagen in Lazy Jack uitvoering op ons wensenlijst voor volgend kampeerjaar. Nu snel terug on topic

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Gelogd
Buite Lewe, Buiten Leven
Oost West, klapt best

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #22 Gepost op: augustus 07, 2020, 05:02:40 pm »

Dat is mooi, maar van een vouwwagen zijn er twee dingen die je minimaal mag verwachten: dat ze vouwen en dat ze waterdicht zijn. Als een merk niet in staat blijkt om dat te leveren, gaat er iets heel erg fout.
Nog één ding, voor we terug in topic gaan.
Toen wij in 2018 onze nieuwe vouwwagen kochten (geen campooz) zei de dealer dat het tijdens de eerste paar buien zou kunnen binnenregenen aan de naden, omdat alles zich nog moet 'zetten'.

Compleet normaal dus, en geen probleem of 'typisch' campooz-iets.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #23 Gepost op: augustus 08, 2020, 09:24:47 am »

Compleet normaal dus, en geen probleem of 'typisch' campooz-iets.

Kennelijk niet. Anders zou de leverancier ze toch niet terughalen?
Gelogd

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #24 Gepost op: augustus 11, 2020, 05:09:57 am »

Max 5000,- bed op de wagen en snel opzetbaar.

Terug naar het topic. Ik zou bij www.buitelewe.nl gaan kijken gezien het budget en het opzetgemak.
Gelogd

Trissje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 52
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #25 Gepost op: augustus 11, 2020, 11:20:07 am »

wij zijn ook met zijn tweeën en hebben een Malawi 2.0 royale. Ik zal hier even onze overwegingen geven waarom het de Malawi is geworden.
De wagen moest redelijk snel op te zetten zijn, en ik wilde het ook alleen kunnen. Het bed moest minimaal 160 zijn. De Malawi royale heeft een bed van 200 x 220, voordeel is ruim en je hoeft niet over elkaar heen als je eens uit bed moet s nachts. En dat moeten wij beiden regelmatig. De instap van het bed het liefste zonder trap of krukje. Bij de Malawi lukt dit en met een klein opstapje helemaal geen probleem.
De bak moet bereikbaar zijn zonder dat de tent open geklapt moet worden. De spullen in de bak moeten makkelijk bereikbaar zijn. De campooz was voor mij te hoog. Ik kon niet bij de achterste bakken komen zonder een opstapje.
Liever katoen als tentdoek als dat andere spul omdat we ook in andere gebieden als alleen de zonnige gebieden willen kamperen. Geen voortent, maar liefst wel een luifel die we af kunnen sluiten. Niet heel veel stokken of scheerlijnen ivm met een hond die mee gaat, en we niet de hele tijd haar weer moeten ontwarren uit de scheerlijnen of stokken. Een achtertentje omdat we daar een porta potti kwijt kunnen zodat we niet 's nachts 3 keer het camping terrein over hoeven.
Tot een bepaald budget. En daarnaast wilde ik hem ook nog mooi vinden  :#
En zo zijn wij dus uitgekomen op de Malawi  8)
Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.223
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #26 Gepost op: augustus 11, 2020, 11:49:16 am »

Dit is nu een geweldige onderbouwing voor een keuze die gemaakt is. Kan iedereen zijn voordeel mee doen:)106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

Trissje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 52
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Beste 2-persoons vouwwagen?
« Reactie #27 Gepost op: augustus 11, 2020, 12:12:27 pm »

Dit is nu een geweldige onderbouwing voor een keuze die gemaakt is. Kan iedereen zijn voordeel mee doen:)106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Ik dacht “je kunt nu wel merken gaan roepen maar iemand heeft er meer aan als
Je verteld waarom je nu speciaal deze hebt gekozen  :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal