Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camping boeken meivakantie  (gelezen 2444 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paulus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 110
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Camping boeken meivakantie
« Gepost op: februari 21, 2021, 04:44:42 pm »

Is het nodig om nu al te boeken in Nederland voor de meivakantie of kan dat nog een maandje wachten ?
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 864
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #1 Gepost op: februari 21, 2021, 05:14:20 pm »

Hele goede vraag. Naar mijn mening zal dat afhangen van Corona. Is er volgende maand niets veranderd zal er volgens mij een run ontstaan om te boeken, is het buitenland open zal er minder vraag zijn. Mijn advies? Geen idee wat wijs is.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

RobB

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 169
  • Merk Vouwwagen: Jametic Blue Style-CP
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #2 Gepost op: februari 21, 2021, 05:37:29 pm »

Mogen de campings in het komende seizoen eigenlijk wel open gaan?
En wat de zomer betreft zie ik het niet zo snel gebeuren dat we naar het buitenland mogen reizen  :N
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #3 Gepost op: februari 21, 2021, 07:48:21 pm »

Er zijn nu ook campings open.

Ik boek alleen als we met meerdere equipe bij elkaar willen staan.
Gelogd

skidak

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 97
  • Merk Vouwwagen: Camplet Concorde 2006
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #4 Gepost op: februari 22, 2021, 01:18:32 am »

Als ik kijk naar de camping waar wij in 2020 onze hemelvaartdagen hebben doorgebracht ('t Zand in Alphen N.Br.) dan zie ik echt wel verschil tussen 2020 en 2021.
Het hemelvaartweekend 2020 was in februari 2020 (dus zo'n 3 maanden vooraf) nog te boeken, voor het weekend van 2021 was er oktober 2020 (ruim een half jaar vooraf) al bijna geen plek meer te reserveren.
Denk dan ook dat het geen kwaad kan om je nu al te orienteren
Gelogd
2016-2022 Jamet Louisiana 1997
2023-> Camplet Concorde 2006

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #5 Gepost op: februari 22, 2021, 10:07:38 am »

Er zijn nu ook campings open.

Ik boek alleen als we met meerdere equipe bij elkaar willen staan.

Goh toevallig, wij ook   :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

muis

  • Gast
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #6 Gepost op: februari 22, 2021, 06:55:30 pm »

Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #7 Gepost op: maart 08, 2021, 12:44:30 am »

Wij hebben een paar weken terug maar geboekt voor een camping in NL. We vertrouwden er toen niet meer op dat het buitenland mogelijk zou gaan kunnen worden. Of misschien kan net wel, maar we voorzien dan misschien gedoe / regeltjes / quarantaine....

We kozen voor een weekje op de camping waar we zomer 2020 ook gestaan hebben. En dan op het speciale tentenveld want dat vinden we leuk. Er was een paar weken terug nog wel redelijk plek, zag ik in het online boekingssysteem, maar aangezien het de meivakantie is wilden we een plekje boeken met een gunstige zonligging, dus dat hebben we maar snel gedaan toen.  :)

Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #8 Gepost op: maart 08, 2021, 01:28:56 am »

https://nos.nl/artikel/2371664-negatief-reisadvies-verlengd-tot-15-april-weer-zwemles-vanaf-half-maart.html

Negatief reisadvies buitenland waarschijnlijk verlengd tot 15 april, komt al er dicht op de meivakantie zo...
Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 560
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #9 Gepost op: maart 08, 2021, 08:11:15 am »

Als ik kijk naar de camping waar wij in 2020 onze hemelvaartdagen hebben doorgebracht ('t Zand in Alphen N.Br.) dan zie ik echt wel verschil tussen 2020 en 2021.
Het hemelvaartweekend 2020 was in februari 2020 (dus zo'n 3 maanden vooraf) nog te boeken, voor het weekend van 2021 was er oktober 2020 (ruim een half jaar vooraf) al bijna geen plek meer te reserveren.
Denk dan ook dat het geen kwaad kan om je nu al te orienteren

Wij gingen een week geleden ook eens kijken en het viel mij reuze mee qua volgeboekte campings in de meivakantie. Wij konden zonder een moeite een plek met eigen sanitair boeken. Waar wij gekeken hebben was overal nog plek. (niet overal eigen sanitair) Dat eigen sanitair is gewoon een luxe dingetje omdat het kon op deze camping anders hadden we zelf het toilet weer meegenomen als dat moest.
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #10 Gepost op: maart 08, 2021, 03:07:30 pm »

Prive sanitair alleen als het niet anders zou kunnen.
Ik heb vakantie....wil niet zelf poetsen.
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #11 Gepost op: maart 09, 2021, 09:04:48 am »

Meivakantie weet ik niet maar HePi zat bij ons een paar weken geleden bijna alles al vol!!!! Gelukkig kon ik nog wat vinden op een half uur afstand. Immers, mochten de badhokken weer dichtgaan dan wil ik wel graag thuis kunnen douchen!
In de Meivakantie us er normaal altijd wel plek maar dit jaar weet je maar nooit! Mensen willen eruit!
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #12 Gepost op: maart 10, 2021, 08:24:05 am »

Prive sanitair alleen als het niet anders zou kunnen.
Ik heb vakantie....wil niet zelf poetsen.

Poetsen? Alleen als je wat langer staat dan toch zeker? Vorig jaar 10 dagen in De Krim op camping de Boergondiër (https://www.boergondier.nl/) gestaan. We hebben er 1 keer een doekje doorheen gehaald in 10 dagen. We kregen het sanitair extreem schoon opgeleverd, als je dan zelf een beetje uitkijkt... De eindschoonmaak is voor de campinghouder (hoewel we e.e.a. natuurlijk wel fatsoenlijk opleveren).

Zeker nu met Covid heeft privé-sanitair echt onze voorkeur, ook aanstaande hemelvaart weer een plek mét geboekt, die heeft zelfs vloerverwarming... :J
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 560
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #13 Gepost op: maart 10, 2021, 11:20:47 am »

Poetsen? Alleen als je wat langer staat dan toch zeker? Vorig jaar 10 dagen in De Krim op camping de Boergondiër (https://www.boergondier.nl/) gestaan. We hebben er 1 keer een doekje doorheen gehaald in 10 dagen. We kregen het sanitair extreem schoon opgeleverd, als je dan zelf een beetje uitkijkt... De eindschoonmaak is voor de campinghouder (hoewel we e.e.a. natuurlijk wel fatsoenlijk opleveren).

Zeker nu met Covid heeft privé-sanitair echt onze voorkeur, ook aanstaande hemelvaart weer een plek mét geboekt, die heeft zelfs vloerverwarming... :J

Inderdaad dat was ook mijn gedachte bij de opmerking. Vorig jaar hebben we het met een chemisch toilet opgelost maar dat vond ik dus gedoe (afgezien dat het niet heel comfortabel is). Wellicht dat alles gewoon open is het privé sanitair helemaal niet nodig is. Wie het weet mag het zeggen  :> Wij gingen in dit geval voor een stuk gemak en zekerheid.
Gelogd

Tessabrenninkmeijer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 64
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack
Re: Camping boeken meivakantie
« Reactie #14 Gepost op: maart 10, 2021, 04:07:58 pm »

Goede tip ik denk dat wij dit weekend gaan boeken. Zit nog even te twijfelen. Hond wel of niet meenemen 😬
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal