Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hond mee op vakantie tip en tricks🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺  (gelezen 857 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tessabrenninkmeijer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 64
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack

Hey allemaal. Als Corona het toelaat gaan we in de mei vakantie naar Vlieland (camping lange paal). Daar zijn honden toegestaan dus ik denk dat ik onze hond Ollie mee ga nemen. Het grote voordeel van Vlieland is dat ze er een kennel hebben. Dus willen we toch een dagje naar het zwembad bijvoorbeeld, kan Ollie in de kennel. Maar welke tips en tricks hebben jullie nog meer voor het meenemen van een hond op reis? Ik hoor het graag want een voorbereid mens telt voor 2.

Groetjes
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 638
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Hond mee op vakantie tip en tricks🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺
« Reactie #1 Gepost op: maart 10, 2021, 09:27:16 pm »

Wij nemen al jaren onze hond mee. Wel op een soort veldbed zodat ze van de grond af liggen ivm kou. Hond ligt in de voortent met grondzeil in geritst zodat die daar los kan lopen zonder te ontsnappen. Kennel kan handig zijn op veel campings mag de hond niet alleen bij het kampeermiddel zijn wat logisch is ivm blaffen/ontsnappen. Maar even alleen (toilet/douche) kan de onze wel.
Wij vinden een Y-tuig handig en een lange lijn met grondpin. In de meivakantie is de kans op echte hitte niet zo groot maar let op een schaduwplek of plek onder de vouwwagen uit de zon/hitte met voldoende water. Genoeg voer mee of daar kopen als de hond niet kieskeurig is met brokken  :#
Gelogd

Selandus

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
Re: Hond mee op vakantie tip en tricks🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺
« Reactie #2 Gepost op: maart 11, 2021, 01:37:40 am »

Als je even met de zoekfunctie op 'hond' zoekt, kom je diverse topics tegen met heel veel tips en ervaringen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal