!!! Let op!!! oude bankrekening van de club is opgeven.
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Ik hang een plastic zakje aan de zijkant van de keuken, sinds die tijd geen last meer.
net het filmpje gekeken, lijkt me wel groot zo op het filmpje
Wij hebben ook altijd een zakje hangen die we voor het slapen gaan weggooien. Nou zag ik dat ze bij Decathlon een opvouwbaar afval apparaat hebben waar je het afval in kan scheiden, deze ga ik zeker eens bekijken als ik bij de decathlon ben...https://www.decathlon.nl/p/afvalscheidingsbak-voor-de-camping-3-compartimenten-80-liter/_/R-p-328068?channable=02893b736b75696400343133333336388d&mc=8603396&gclid=EAIaIQobChMIzKCnlZDd8QIVzYODBx2Ckwm_EAQYASABEgKwcvD_BwE
geen idee, had me voorgenomen deze eens te gaan bekijken bij de Decathlon
We hebben nu de mogelijkheid om het elke dag weg te gooien, 1x de zak op de grond laten liggen.. zak kapot gevreten … dat wil ik zeker niet nog een keer Ik ben nog opzoek naar in inklapbare afvalemmer …..proberen het afval ook te scheiden.. en er zijn campings die dat al verplicht hebben… in Italië hadden we aparte zakjes in een blauwe krat.. krat zetten we s’avonds hoog weg, en moesten we legen bij een milieu plek op de camping… maar die was niet 24 uur per dag open… stond vaak een mannetje bij, die controleerden of je het goed gedaan had,, zo niet.. kreeg je dat te horen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk