Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Van een lid voor een week een vouwwagen huren  (gelezen 984 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gastek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: heb ik nog niet, wel zeer geïnteresseerd
Van een lid voor een week een vouwwagen huren
« Gepost op: juli 30, 2022, 12:55:52 pm »

Goedemiddag mijn naam is Kees van Gastelen(1950) uit Amersfoort en mijn vrouw heet Hanneke(1953), wij hebben vanaf 1977 zeker 30 jaar met een tent(o.a. een De Waard Zilvermeeuw) gekampeerd tot onze ruggen gingen protesteren tegen het slapen op een luchtbed, vorige week hadden we een barrel(soort tonnetje) op camping Beringerzand in Panninge gehuurd,  waar onze zoon, schoondochter en 2 kleindochters met een koepeltent stonden en zagen daar een Cabenon vouwwagen met lichtbruin/donkergroen doek, strak en prachtig en kregen prompt de kriebels van het camping gebeuren en een vouwwagen, maar voor we een nieuwe vouwwagen eventueel gaan kopen, willen we graag een redelijk moderne vouwwagen voor 1 week in Nederland uitproberen, eentje die nog op een camping staat als seizoenplek of jaarplek, de vraag is dus of er een lid is, die misschien nog het liefst in augustus of anders in september een vliegvakantie gaat doen en hun vouwwagen aan ons willen verhuren.
In afwachting van een positieve reactie en met vriendelijke kampeergroet,

Kees
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Van een lid voor een week een vouwwagen huren
« Reactie #1 Gepost op: juli 30, 2022, 07:43:00 pm »

Kijk ook eens op marktplaats en Camptoo.nl, daar verhuren particulieren ook vouwwagens.
Gelogd

bernie

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 283
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer parade SL. En nu Raclet Safari GL
Re: Van een lid voor een week een vouwwagen huren
« Reactie #2 Gepost op: juli 30, 2022, 08:39:28 pm »

Je zou ook eens kunnen informeren bij een zaak waar ze vouwwagens verkopen. Misschien kun je er daar eentje huren?
Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.560
Re: Van een lid voor een week een vouwwagen huren
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2022, 01:15:39 am »

Of kom eens langs tijdens het vouwwagenweekeinde in september. Daar haal je informatie uit de eerste hand, kun je verschillende types zien en op basis daarvan iets huren.
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

Aaike Roosen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon aero
Re: Van een lid voor een week een vouwwagen huren
« Reactie #4 Gepost op: augustus 03, 2022, 04:43:08 pm »

Ik verhuur mijn vouwwagen:Holtkamper Cocoon export voor 35 euro per dag. STaat op marktplaats en je kan me bellen of mailen 06-14502000 of aaike@immerzeel.net. Staat wel in stalling in Brabant (buurt van Tilburg). Vouwwagen is niet de nieuwste. Heeft geen keuken maar wel slapen op hoogte op een matrasje en daarmee al een stuk meer comfort! Groet Aaike
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal