!!! Let op!!! oude bankrekening van de club is opgeven.
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Een viaduct, daar had ik nou nooit aan gedacht ik heb nu al 20 j een vouwwagen; ook nog nooit aan een viaduct gedacht. Dank voor de suggestie.
Langs de snelweg op een parking toen de zon ineens doorbrak.Half uurtje en alles droog.
alle goede opties en tips zijn al gegeven zelfs op de parking onderweg klappen die is wel mooi maar bedenk ook dat de naden/dubbele stiksels nog vochtig/nat kunnen zijn en minder snel drogen dan het enkele doek. En ook je matras (vooral op een plank ipv lattenbodem met wat meer ventilatie) kan nog vochtig zijn (ook in een warm gebied door je transpiratie) zonder dat je dat weet en dus een tent laten schimmelen.....Wij hebben de ruimte en een eigen garage dus dat is wat makkelijker met een keer extra open klappen en de matrassen etc extra laten luchten.
@Muis, ik stuur Ingrid bij het klapweekend nog wel even lang zodat je je laatste opmerking nog een keer kan uitleggen
Pizza werkt tegenwoordig ook niet meer. :)23]:)23]
Mocht je een zolder hebben, de wagentent kan er heel makkelijk af en weer op dus zelfs dat kan een optie zijn. Dat deden wij nog wel eens na een najaarsweekend