!!! Let op!!! oude bankrekening van de club is opgeven.
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mensen die, uit verveling wellicht, gaan zitten staren naar de overburen, mn wanneer zij hun kampeermiddel gaan installeren.(Vroegguh had een kampeer-diploma nodig om toegelaten te kunnen worden op de camping!)
Wat is er nu mooier om te gaan genieten van iemand zijn kwaliteiten en kunde bij het opzetten van de vouwwagen.En inderdaad heel vroeger moest men eerst een diploma kamperen halen. Als u dit diploma heeft dan heb ik veel bewondering voor u om met deze leeftijd nog met een vouwwagen op reis te gaan
Raar dat vele nederlanders liever geen nederlanders tegen willen komen omdat zoals iemand hier schrijft het bulderende gasten zijn.Bedenk dan wel dat die zelfde nederlanders dat dan ook van jou vinden.De nationaliteit heeft volgens mij niets te maken met wel of geen overlast maar het is de mentaliteit van de mensen die het wel niet niet gezellig maken op een camping
Overigens, @Marcel S.. Ooit stonden we op een Nederlandse camping in de Auvergne. Heerlijk rustig, alleen maar tenten. Niks brallende luidruchtige Hollanders! Komt er een Frans gezin binnen, m?t caravan, lopen hun kinderen tot 12 uur 's avonds luid gillend over de camping te rennen. De zaken andersom zoals jullie ervaren dus! Misschien is het wel de grote-caravanbezitter die 'brult' en niet per definitie de Nederlander....
Amen. Nl. waren bij ons op de camping veel aanwezig maar zelden `aanwezig` als je me begrijpt. Nee, dan de finnen met van die vrachtwagen-campers en dito mentaliteit en dat eindeloze gebral in het Deens wat we ook veel over ons heen kregen!! Dat zijn net Nederlanders, die Denen
3. Mensen die, uit verveling wellicht, gaan zitten staren naar de overburen, mn wanneer zij hun kampeermiddel gaan installeren.
Het liefst zouden we op een solitair plekje in het bos staan ofzo, maar vanwege de jonge kids houden we het voorlopig op plekjes waar zij makkelijk contact met andere kids maken. Hoewel, dat lukte dit jaar ook al niet echt. Kinderen genoeg maar geen klik met die van ons helaas.
en met name heeft de vakantie van 2009 er een hoop aan meegeholpen, daar dachten nederlanders dat ze de eigenaar waren, simpelweg omdat ze er vaak kwamen.
Hoera, eindelijk een echt discuzeur topic! Goeie zaak: dit spreekt veel mensen aan!Da's een deel van de lol op campings. Dit jaar hadden wij ook toeschouwers die er echt voor gingen zitten. Helaas, helaas: na een half uurtje gingen ze terug naar hun boek: wij hadden geen haast en geen ruzie.
Wij hebben daar de ideale strategie voor gevonden:- eerst kids uit de auto en aan het spelen;- dan even zitten op de VW met een kopje koffie of wat dan ook;- na een kwartier, als de meesten alweer afgdropen zijn, rustig beginnen met opzetten.
volgens mij is het landschap in denenmarken idem dito.
Da's een deel van de lol op campings. Dit jaar hadden wij ook toeschouwers die er echt voor gingen zitten. Helaas, helaas: na een half uurtje gingen ze terug naar hun boek: wij hadden geen haast en geen ruzie. Het hoort erbij, als je je daaraan ergert, ben ik bang dat je weinig geschikte locaties overhoudt in europa...
""3. Mensen die, uit verveling wellicht, gaan zitten staren naar de overburen, mn wanneer zij hun kampeermiddel gaan installeren.Groet Alp