Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Wat voor grondzeil  (gelezen 6807 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Wat voor grondzeil
« Reactie #30 Gepost op: juni 07, 2011, 04:31:26 pm »

Nog geen ervaring. Terwijl iedereen op de camping zat moesten wij werken. :?
Komend weekend gaan we onze vw proberen en dus ook de air barrier. Wordt dus vervolgd.

Oké ik lees het graag!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re:Wat voor grondzeil
« Reactie #31 Gepost op: juni 07, 2011, 10:12:21 pm »

Vorig jaar een airbarrier gekocht. Beviel prima, geen water meer in de voortent en toch een paar keer fikse buien en plassen rondom de wagen. Opblazen is even gedoe, maar veel minder werk dan alle vouwkratten hoog wegzetten. De hoogte van de opblaasrand valt erg mee, er is niemand over gestruikeld.  Het gaf ons ook een veel prettiger gevoel als we op een regenachtige dag weggingen.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re:Wat voor grondzeil
« Reactie #32 Gepost op: juni 11, 2011, 09:15:51 pm »

In de AK duet zat ook geen kuipzeil..we gebruikte alleen een groen tenttapijt. Maarja dit was ook de reden dat ik al mijn spullen en kleding in dichte plastic bakken met deksel ging doen.
Regelmatig een flinke plas water (of meerdere) in de voortent. Zelfs de hondjes waren nog maar net droog in hun bench met een klein kuipbakje erin... :N
Nu heb ik gelukkig een kuipzeil, het enige jammere hieraan is dat deze niet uitritsbaar is, dus schoonmaken is lastig. maar zeker droge voetjes...eronder doe ik wel een wegwerp zeiltje, een kant schoonmaken is zat... :K
Gelogd

Gulpje

  • Gast
Re:Wat voor grondzeil
« Reactie #33 Gepost op: juni 12, 2011, 09:51:02 pm »

Air barrier wel bevallen, al is het niet je-van-het. Tegen de wind ('air'...) helpt het in ieder geval niet. Flinke hoosbuien gehad en geen natte voeten gehad. Ligt snel.
Nadeel: veegt lastig uit met die randen en is niet op maat te krijgen.
Moet erbij zeggen dat de barrier niet optimaal lag. Is eigenlijk gewoon neergesmeten in de voortent. Bij het openklappen klapte de lucht ook open  :(. Stortregen met onweer, ideaal om je vw uit te proberen. We zijn gewoon gebleven hoor! (wel klein beetje jaloers gekeken naar een car**** die de pootjes uitdraaide en koffie ging zetten, terwijl onze keuken in de stromende regen stond, maar dat terzijde)
Ben nog steeds op zoek naar de ultieme grondzeil oplossing voor de voortent. Eisen: snel & droog en na de vakantie niet te veel schrobben.
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Wat voor grondzeil
« Reactie #34 Gepost op: juni 12, 2011, 10:33:32 pm »

Bij het openklappen klapte de lucht ook open  :(. Stortregen met onweer, ideaal om je vw uit te proberen. We zijn gewoon gebleven hoor! (wel klein beetje jaloers gekeken naar een car**** die de pootjes uitdraaide en koffie ging zetten, terwijl onze keuken in de stromende regen stond, maar dat terzijde)



dat is het leed dat kamperen heet gezien vanuit de caravan   :#
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2011, 10:45:46 pm door mvdkant »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal