Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Grondzeil onder vouwwagen zelf?  (gelezen 6836 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 638
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Grondzeil onder vouwwagen zelf?
« Reactie #15 Gepost op: juni 10, 2019, 04:05:07 pm »

Plastic geprobeerd maar bij lang staan gaat het water rotten wat tussen plastic en grondzeil komt. Nu al paar jaar worteldoek en daar grondzeil op zodat het meeste vuil op het worteldoek zit. Luifel ligt gaatjes tapijt verder niks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gelogd

Joseetje26

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Jamet arizona
Re: Grondzeil onder vouwwagen zelf?
« Reactie #16 Gepost op: juni 30, 2019, 02:15:28 pm »

Wij hebben bouwzeil onder de de voortent liggen en die is zo groot dat hij ook onder de luifel ligt.
In de voortent heb ik een inritsbaar kuipgrondzeil...wij vinden het fijn het bouwzeil eronder te leggen , hebben al een paar keer in spanje op rotsachtige ondergrond gestaan 3 a4 weken, met toch wel scherpe steentjes eronder..dat blijft mn inritsbare kuipgrondzeil intact..onder de luifel gewoon alleen het bouwzeil...gewoon fijn als je fff op blote voeten uit je vouwwagen stapt.
Toen ik met inpakken het bouwzeil zag na er ruim 4 weken op gelopen te hebben met de scherpe steentjes eronder was ik heel erg blij dat het eronder lag want het was behoorlijk aangedaan door alle scherpe puntjes
« Laatst bewerkt op: juni 30, 2019, 04:36:04 pm door Joseetje26 »
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Grondzeil onder vouwwagen zelf?
« Reactie #17 Gepost op: juni 30, 2019, 08:06:13 pm »

Wij gebruiken ook worteldoek onder het kuipzeil en geen extra grondzeil. Dan kan er ook geen water tussen blijven staan, wat weer gaat stinken. Mocht er water tussen lopen dan kan het gewoon wegzakken. Na de vakantie even een doekje over het kuip/grondzeil, en het ziet er weer keurig uit. Worteldoek even laten drogen en uitkloppen, en je kan het het volgende jaar weer gebruiken.
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal