Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Seizoensplaats?  (gelezen 2306 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Seizoensplaats?
« Gepost op: juni 02, 2011, 01:00:52 pm »

Zijn er mensen hier die een seizoensplaats hebben?
Wij hebben een Jamet Louisiana AS die al 2 seizoenen heeft meegemaakt, maar nog niet bij ons.

Wat doe je met de vw?
Klap je hem na gebruik op?
Laat je alles staan (koelbox, gasfles, verlengsnoeren) of neem je alles juist mee?
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Seizoensplaats?
« Reactie #1 Gepost op: juni 02, 2011, 09:26:50 pm »

Ik heb zelf geen ervaring met een seizoensplaats, maar ik kan me voorstellen dat je de waardevolle, of moeilijk vervangbare zaken meeneemt. De stroom van de paal loskoppelt (en het snoer naar binnen haalt, ivm uitdroging/stukgaan/kortsluiting)

Verder is denk ik eea afhankelijk van het toezicht op de camping :O.
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re:Seizoensplaats?
« Reactie #2 Gepost op: juni 03, 2011, 11:56:55 pm »

Hetzelfde doen als bij een caravan natuurlijk, dus al Het jatbare en sloopbare naar oplsag op camping of naar huis, alleen bedoel je dat hij daar van april tot september staat. Waarom koop je geen sta caravan dan. Veel meer luxe en gebruiksgemakt lijkt mij. Wel duurder maar ook dat valt nog wel enigzins mee.
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re:Seizoensplaats?
« Reactie #3 Gepost op: juni 04, 2011, 10:24:13 am »