Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Univé verzekering met max. voor vw's  (gelezen 3825 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

  • Gast
Univé verzekering met max. voor vw's
« Gepost op: juli 25, 2011, 04:03:03 pm »

Ben bezig met e.e.a. uit te zoeken ivm verzekeren van de nieuwe Cocoon en kreeg een verrassing te horen..... Univé verzekerd de Cocoon niet met een waarde van 14.000 euro.
Dat is toch wel vreemd. :?
Op de site kun je de premie berekenen tot zo'n 13.600 euro en daarna wordt je verwezen naar hun e-mail , voor meer info.
Nou heeft Univé een zeer nette premie....

Zijn er mensen, die hun vw van > 14.000 euro wél verzekerd hebben bij Univé??
gr,
Marcel
Gelogd

Mattie

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #1 Gepost op: juli 25, 2011, 04:16:36 pm »

Ik ben bij Unive geweest en daar kun je je dure vw verzekeren onder de caravanverzekering. Alleen lukt het nu ineens niet meer om dit voor 5 jaar tegen nieuwwaarde te doen, terwijl dit eerst geen probleem was. Unive kwam nu met een alternatief van Unigarant waar dit nog wel mogelijk was, maar dan werd de premie ineens 299 euro... Raar?!
Gelogd

mars

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #2 Gepost op: juli 25, 2011, 06:35:56 pm »

zeker raar..... nog zacht uitgedrukt! :K
Gelogd

mars

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #3 Gepost op: juli 29, 2011, 09:16:11 pm »

Nog wat mail kontakt gehad met Univé en idd,  tot 13.600 euro wordt een vw nog verzekerd. Dat is de max. helaas.
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #4 Gepost op: juli 29, 2011, 09:19:22 pm »

 :# :# :# :#  kom je aan met je opera  :X :X
Gelogd

erik hendriks

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #5 Gepost op: augustus 07, 2011, 11:02:01 am »

:# :# :# :#  kom je aan met je opera  :X :X

valt deze niet onder de categorie "veevervoer"??  :H
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #6 Gepost op: augustus 16, 2011, 05:22:05 pm »

:# :# :# :#  kom je aan met je opera  :X :X

even  :off
ben overigens benieuwd of die wel daadwerkelijk verkocht worden.  :#
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #7 Gepost op: augustus 16, 2011, 07:57:15 pm »

 :off voor elk product is er wel een koper te vinden, kijk maar eens naar auto's zoals de fiat multipla en de renault velsatis :ca :ca

ik heb ze overigens nog niet gezien en zit dagelijks op de weg. wel heeeeeeeeeeeellllllll veeeeeeeeeeeeeeell  andere vouwwagens
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #8 Gepost op: augustus 16, 2011, 11:11:39 pm »

 :off Nu weer terug naar het onderwerp, de verzekering bij Unive.

Ik vind dit wel raar hoor, stel je koopt een nieuwe Holtkamper voor ong ? 16.000,00 Je verzekerd hem bij Unive en tijdens de eerste vakantie gebeurd er iets waardoor hij total loss is dan kun je dus geen nieuwe kopen. Ze zijn blijkbaar nit goed op de hoogte van de VW markt bij Unive ::)
Gelogd

mars

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #9 Gepost op: augustus 21, 2011, 01:14:04 pm »

Net terug van een heerlijke (tent) vakantie...... dat krijg je als je de vw vlak voor de vakantie verkoopt............ ;)  en de laatste mail van Univé ontvangen over het verzekeren van de Cocoon.

Hieronder de reactie van Univé:

Geachte heer *******

Natuurlijk mag u vragen waarom Univé voor die acceptatiegrens heeft gekozen. Een goed antwoord kan ik u niet geven. U kunt zich waarschijnlijk wel voorstellen dat achter en bij vaststelling van de premies en acceptatiegrenzen bepaalde formules zitten.

Heel begrijpelijk dat zich verbaast dat wij u niet tegemoetkomen voor het verschil van circa ? 400,-. Uiteraard zit er enigszins rek in, echter overleg met de acceptatie-afdeling leert dat deze rek afhankelijk is van wat voor soort relatie u van ons bent. Met andere woorden of u een totaalrelatie bent. Hiervan is helaas geen sprake. Wellicht kunt u bij de verzekeraar terecht waar u uw verzekeringspakket heeft ondergebracht.

Ik kan me voorstellen dat u het vervelend vindt dat we u niet tegemoetkomen. Toch hoop ik dat dit antwoord uw onvrede over de acceptatiegrens van de vouwwagen iets heeft weggenomen.

Heeft u nog vragen of wilt u wat opmerken, belt of mailt u dan gerust.

Met vriendelijke groet,




Adviseur Schadeverzekeringen
Service Centrum Schade Assen
UNIVÉ VERZEKERINGEN
Tel. 0592-349340
mail naar: polisvragen@unive.nl

 

« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2011, 04:02:20 pm door mars »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #10 Gepost op: augustus 21, 2011, 01:55:55 pm »

Oja, dat is de manier om nieuwe klanten aan te trekken :N
Gelogd

az

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #11 Gepost op: augustus 24, 2011, 09:12:45 pm »

Kun je mooi verzekeren met een eigen risico van 400,00.

Je kunt ook je inventaris   400,00 euro hoger verzekeren.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #12 Gepost op: augustus 25, 2011, 12:10:02 am »

tja, het voordeel is natuurlijk wel dat ze zo ook minder (eventuele) schades moeten uitkeren, wat mijn winstdeling weer hoger maakt :>

Want; Univé, daar pluk ik de vruchten van! :#

nee even zonder gekheid, ik snap dat ze acceptatie grenzen hebben, maar je kan nog beter een goed verhaal verzinnen, dan met deze opmerking komen, want hier heb je als -potentiele- klant geen zak aan. Kan mij het schelen waarom ze het niet doen, ik wil mijn vw verzekeren.  (Overigens mijn jametic is keuring via Univé verzekerd :W)
Gelogd

jim1

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #13 Gepost op: augustus 25, 2011, 09:25:17 pm »

Hoi, ik had dit probleem ook, toevallig belde unive vandaag op of de offerte nog doorgaat! , gelukkig kon ik het via de zambeziclub regelen en die doen het via de europeesche verzekeringen en daar kan je voor het hele bedrag en 5 jaar nieuwwaarde, premie was nog voordeliger ook. Dus heb ik de verzekering daar onder gebracht. Wel jammer want al mijn verzekeringen lopen bij Unive wil alles graag onder 1 dak houden, maar helaas!

Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Univé verzekering met max. voor vw's
« Reactie #14 Gepost op: augustus 26, 2011, 05:40:18 am »

nou , ik ben blij dat m'n totaal pakket weg is bij unive, nu zitten we bij glashelder KK

lekker onzinnig mailtje van ze :?
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal