Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Makkelijk bij bagage komen als trailer niet op staat, welk merk?  (gelezen 1583 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

raymond12

  • Gast
Makkelijk bij bagage komen als trailer niet op staat, welk merk?
« Gepost op: augustus 09, 2011, 08:50:14 am »

Hallo ,ik ben neuw hier, en wil een tentrailer aanschaffen.
Heb een tijdje geleden een HK cocoon Xl gehad, wat ik een zeer mooie en goede trailer vondt.
Eenige nadeel je kunt niet bij de bagage als hij niet open geklaptst staat (tent open).
Bij Hk kunje dan welweer een pack en gosysteem kopen, maar dat is weer peper duur.
Heb ongeveer een budget van ?8000,--. mag ook een 2e hands zijn.
Vooral wil ik snel en makkelijkbij de bagage komen zonder dat ik de tent moet gaan op zetten, bij welk merk en type trailer kan dat???
Ik hoop dat julliemij verder kunnen helpen.
Groetjes ray
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re:Makkelijk bij bagage komen als trailer niet op staat, welk merk?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:01:53 am »

Als je een Holtkamper heb gehad en je was hier tevreden mee dan zou ik weer voor een Holtkamper gaan. Andere merken zijn toch van een heel andere orde.

Voor 8k is er vast een mooie tweedehands Holtkamper te vinden met pack and go. En dat is erg handig weet ik uit eigen ervaring.

Misschien te laat, maar had jullie Cocoon niet achteraf omgebouwd kunnen worden, dat is toch een stuk goedkoper dan een andere kopen.
Gelogd

michielw

  • Gast
Re:Makkelijk bij bagage komen als trailer niet op staat, welk merk?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:37:03 am »

De Aart Kok livingstone heeft ongeveer hetzelfde systeem. Maar die is nog vrij nieuw en dus waarschijnlijk nog niet 2e hands te krijgen voor dit budget.
Gelogd

raymond12

  • Gast
Re:Makkelijk bij bagage komen als trailer niet op staat, welk merk?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2011, 11:11:03 am »

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Ja Holtkamper is gewoon top,maar helaas doen ze geen trailers van 2003 ombouwen , naar een pack en go systeem. Te duur zijden ze.
En voor ?8000,-- krijgje geen 2e hands holtkamper met pack en go er op, ben je zeker 11000 kwijt.
Tja voor dit budget wordt het moeilijk, 3dog biedt het trouwens ook aan, nieuw benje ook 11000 kwijt wilje een beetje leuke trailer, en 2e hands niet uit te halen in NL in duitsland weet ik niet op welke side´s ik moet zoeken. Trouwens 3dog is absoluut een topmerk dat kwa kwaliteit zeker niet voor holtkamper onder doet. alleen van de tijpe moddelen moetje van houden, eigelijk een australisch merkdat ook in duitsland wordt gebouwd.

Alles iemand nog andere optie´s en merk of modelen weet hoor ik het heel graag.

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal