Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: advies gevraagd over goed bed/matras  (gelezen 6516 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re: advies gevraagd over goed bed/matras
« Reactie #15 Gepost op: februari 13, 2012, 12:07:31 am »

soms kan een lattenbodem ook van belang zijn.

Veel vouwwagens (oudere types) hebben geen lattenbodem maar alleen een houten plank, zo ook bij de onze :J Een lattenbodem zal al weer veel schelen maar die zou er bij ons niet extra bij kunnen
Ik kom graag bij proefliggen!! :#
Welkom :# Je staat maar 2 plekken verder dus dat moet goed komen
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: advies gevraagd over goed bed/matras
« Reactie #16 Gepost op: februari 13, 2012, 11:00:00 am »

Wij zijn in het bezit van een Combi Camp Venezia. Het bed hiervan is 160x220 cm met latten bodem. Op het orginele matras, hebben we een Ikea opdekmatras van 7cm liggen. Het opdekmatras is 160x200 cm maar hier van hebben we geen probleem dat het wat korter is. Ook de in stap in het bed gaat erg makkelijk, het heeft geen hoge instap. Het op zetten gaat makkelijk door 1 persoon. Mijn vrouw zet de wagen bijna helemal alleen op. Door mijn beperkingen kan ik niet meer zo heel veel. We zetten de wagenbak met de luifel uit en zien dan wel verder. Als het goed gaat zetten we de zijwanden er in anders de volgende dag, meestal komen we niet verder. Voorwand zetten we er eigenlijk nooit in, of het moet erg slecht weer zijn. Er hoeven ook niet veel haringen in geslagen worden. Geen gesjouw met een keuken, want dat vonden wij ook een last. De keuken zit op de voor ons op de juiste plaats, en is compleet. Dit zijn zo wat ervaringen van ons ik hoop dat je er wat aan hebt.
Henk
Gelogd

Sandra329

  • Gast
Re: advies gevraagd over goed bed/matras
« Reactie #17 Gepost op: februari 13, 2012, 01:17:42 pm »

Jeetje wat zijn jullie allemaal snel
met antwoorden. Heel erg bedankt! Wellicht komen we inderdaad proefliggen!!Nog even een vraag over de comi camp venezia. Is die groot genoeg om met kinderen in te verblijven?
Gr sandra
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: advies gevraagd over goed bed/matras
« Reactie #18 Gepost op: februari 13, 2012, 02:12:09 pm »

In principe is het een 2 persoons wagen maar, met een gasten cabine erbij kunnen de kinderen er ook bij. Op marktplaats staat er een te koop met een gasten cabine. De prijs ligt wel boven je butget maar er valt denk ik wel teonderhandelen.
suc6
Henk
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: advies gevraagd over goed bed/matras
« Reactie #19 Gepost op: februari 13, 2012, 03:53:32 pm »

Hoi,

Kom net elders op het forum volgend draadje tegen, hoe je op een houten deksel (trigano) toch een latten bodem kunt plaatsen, dus wellicht een optie samen met een schuimmatras?

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7513.0.html

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal