Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: spullen ophangen... zonder tentstokken te gebruiken  (gelezen 6558 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jsteijn

  • Gast
Re: spullen ophangen... zonder tentstokken te gebruiken
« Reactie #15 Gepost op: april 19, 2012, 05:03:57 pm »

Nou, zijn bij de kampeerwinkel wezen kijken en dachten een poot van een campingdroogmolen en dan ook de buis daarvan en daar haken aan/doorheen maken als kapstok.

In de winkel even gewiebelt met het doel te testen hoe lang dat houd, maar het is niet stevig genoeg naar onze zin.
We gaan met hemelvaart gewoon een rekje proberen... kijken hoeveel ruimte dat daadwerkelijk in beslag neemt en aan de hand daarvan verder zoeken.
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: spullen ophangen... zonder tentstokken te gebruiken
« Reactie #16 Gepost op: april 19, 2012, 05:55:47 pm »

Je kunt natuurlijk ook een enkele tentstok gewoon een eindje de grond in meppen.


Gaat natuurlijk iets minder als je een vast kuipzeil hebt  ::)
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

faba

  • Gast
Re: spullen ophangen... zonder tentstokken te gebruiken
« Reactie #17 Gepost op: april 20, 2012, 12:36:36 am »

Twee van die kledinghangers aan op een sokkel aanschaffen (zo'n metalen baar) en wat lijntjes ertussen hangen voor de was? Kan je intussen eentje gewoon permanent gebruiken om jassen op te hangen met kapstokken en eventueel zo'n organiser voor schoenen en andere zaken? Als je ze niet gebruikt kan je ze gewoon bijeen schuiven of zelfs afbreken?
Als je dan de was erop hebt hangen zet je die helemaal de hoogte in, zo hangt de boel misschien net niet constant voor jullie hoofden. En bij mooi weer zet je dat gewoon buiten....

Andere mogelijkheid die me ook te binnen schiet... indraaisokkels voor parasol gebruiken, stok er in en een beetje aanspannen met scheerlijntjes desnoods (lijkt me zelfs niet nodig, bij onze indraaisokkels zit er aan de zijkant zo'n boutje om de parasolsteel vast te zetten en die staat ook écht vast dan) Lijntje ertussen...
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: spullen ophangen... zonder tentstokken te gebruiken
« Reactie #18 Gepost op: april 20, 2012, 08:24:25 am »

Zij fijne ideeen, maar het gaat me om een ruimtebesparende kapstok oplossing voor binnen in onze tunneltent.
Ik heb 2 rekjes mee, dus geen gebrek aan lijnlengte, alleen vind ik dat ruimet vreters en ik zocht naar een soort rechtopstaande kapstok voor de jassen en eventueel een handdoek.

We nemen nu toch alle rekjes mee en kijken met hemelvaart gewoon hoe het gaat. Iets aanschaffen kan altijd nog.

Dank voor je inbreng  :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal