Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Nog meer geocachers hier??  (gelezen 19085 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MirandaPatrick

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Kyte XL
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #60 Gepost op: februari 23, 2013, 09:10:29 am »




Een travelbug op je vouwwagen. Bedankt voor het idee! Ik ga ook even kijken voor een travelbug sticker op de wagen! Straks op onze nieuwe auto komt er ook 1, maar vouwwagen had ik nog niet aan gedacht!

We laten de vouwwagen alleen de cache 'visiten' die het dichtst bij de camping ligt waar we staan en de caches die we onderweg doen met vouwwagen. Zo krijg je een leuk overzicht op de kaart waar de vw geweest is.  :#
Gelogd

Koning265

  • Gast
Nog meer geocachers hier??
« Reactie #61 Gepost op: februari 23, 2013, 09:54:57 am »

We laten de vouwwagen alleen de cache 'visiten' die het dichtst bij de camping ligt waar we staan en de caches die we onderweg doen met vouwwagen. Zo krijg je een leuk overzicht op de kaart waar de vw geweest is.  :#

Ow ja das ook een idee!
Thnx
Gelogd

jacoos

  • Gast
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #62 Gepost op: maart 07, 2013, 07:57:04 pm »

Een week jong op dit forum, maar ik ontdek steeds meer eigen aardigheden van klapmensen. Wij cachen ook, al een paar jaar. Als we een camping uitzoeken, is een voorwaarde dat er genoeg caches in de buurt liggen. Gelukkig is dat bijna altijd het geval. Een hele gave ligt in het bos bij Camping de Roos, bij Beerze. Een multicache waarbij je geurtjes moet raden. Mocht je daar ooit eens zijn, doen!
Het is de manier om niet-wandelgrage kinderen achter de beeldschermen vandaan te krijgen.
Gelogd

MirandaPatrick

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Kyte XL
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #63 Gepost op: maart 08, 2013, 08:49:27 pm »

-knip-
Het is de manier om niet-wandelgrage kinderen achter de beeldschermen vandaan te krijgen.

Yep, voor onze jongste (7) geldt dat zeker in -relatief- vlak gebied. In de bergen zijn er niet persé caches nodig, bergen fungeren zelf al als wandelmagneet.  :J
Maar als er ergens hoog één ligt wordt die uiteraard wel gelogd  ;)

Onder welke naam cachen jullie?
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #64 Gepost op: april 01, 2013, 05:49:20 pm »

Vandaag hebben we 3 cache gedaan!! Het was zo lekker weer dus we hadden er zin in. We waren maar met z'n tweetjes want...

Onze jongste dochter was naar haar 'werk' (=vrijwilliger bij de ezel Ezelsocieteit in Zeist) en wij zijn vanmiddag lekker op pad gegaan en hebben haar daar na afloop onverwachts opgehaald. Kregen een zeer warm welkom!!

De andere 2 hadden geen tijd. Daarom zijn Jan en ik alleen gegaan en hebben heerlijk gefietst en gewandeld en de 3 cache gevonden. Heerlijk er lekker effe tussen uit!! Allen in Zeist en soms ben ik zo verbaasd over de dingen (lees parken) die je tegen komt waar je eigenlijk nooit wist dat die daar waren.

Hebben jullie dat ook als jullie in jullie buurt gaan cache'n??
Gelogd
Jevipro

Klapzwaan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 331
  • Merk Vouwwagen: Kyte S (2018)
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #65 Gepost op: mei 11, 2019, 10:24:57 am »

Even opnieuw leven inblazen .....
Is dit nog een actuele activiteit of is na een paar jaar de lol eraf?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.251
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #66 Gepost op: mei 11, 2019, 10:36:12 am »

De laatste tijd niet zoveel tijd meer voor gehad.
Wilde een vouwwagenclub geo maken hier bij mijn huis maar er zitten teveel in de buurt. :(
Ben nog opzoek gegaan naar een oude eindversterker kast van ziggo als verstop plek maar wil nog niet echt lukken.
Onze tb is nog steeds op reis.

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=12346.0
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

pwg-van-ej

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 888
Nog meer geocachers hier??
« Reactie #67 Gepost op: mei 11, 2019, 10:54:14 am »

Bij ons wordt er nog veel gegeocached door EJ van ejpwg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #68 Gepost op: mei 11, 2019, 11:59:24 am »

Fijn dat je het onderwerp even naar boven hebt gehaald! Ik had het nog nooit gezien. :P

Ook wij zijn al een aantal jaren lekker aan het Geocachen. Eerst af en toe een oppikker, maar de laatste 5 jaar wat actiever. Inmiddels staat de teller op 3642 stuks. Vanaf januari hebben we er al weer 500+ gevonden, en we willen dit jaar graag over de 1000. We maken sinds kort gebruik van een Garmin Oregon 750t. Een ideaal toestel wat Bluetooth verbinding heeft met mijn telefoon. Zo hoef je nooit meer caches te laden in je toestel. Je bent altijd up to date. Daarvoor gebruikte we een Garmin Oregon 650. Ook een prima apparaat..
Ook wij houden in de vakantie rekening of er nog wat te vinden valt. Vroeger maakte ik hele lijsten wat ik wilde doen. Dat is nu gelukkig niet meer nodig.
Wij gaan meestal in de zomervakantie naar Frankrijk. Het valt mij wel op dat we in Nederland nogal verwend zijn met mooie en goed onderhouden caches. In Frankrijk is het toch vaak een vies plastic zakje met een smoezelig doosje en een vol logrolletje.
Ook onze auto is voorzien van een Trafelbug sticker. Dus wanneer jullie met de hemelvaart of in augustus een Cabanon Malawi 2.0 zien rijden met daarvoor een beigekleurige Octavia station......dan kan er gelogd worden!!!
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2019, 12:07:10 pm door Stiebe »
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Selandus

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #69 Gepost op: mei 11, 2019, 12:59:28 pm »

Wij doen af en toe nog wel eens een geocache. Niet heel actief meer, maar tijdens vakanties zoek ik altijd wel een paar leuke trails in de omgeving. De kinderen wandelen een stuk makkelijker mee als ze onderweg wat te zoeken hebben. 
Gelogd

Venkelstraat

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 93
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #70 Gepost op: mei 11, 2019, 05:48:02 pm »

Wij doen af en toe nog wel eens een geocache. Niet heel actief meer, maar tijdens vakanties zoek ik altijd wel een paar leuke trails in de omgeving. De kinderen wandelen een stuk makkelijker mee als ze onderweg wat te zoeken hebben.
Wij ook vooral op vakantie. Zo vind je nog wel eens mooie en/of bijzondere plekjes.
Zowel de auto, als de VW zijn voorzien van een trackable.
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #71 Gepost op: mei 11, 2019, 10:58:29 pm »

Ja wij ook. Is leuker wandelen voor de kinderen
Gelogd

Rikki72

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #72 Gepost op: mei 12, 2019, 10:50:27 pm »

Wij zoeken ook caches, hoewel sinds de doggy wat ouder is gaat t wandelen niet altijd even vlot meer en was de lol er voor mijn vriendin een beetje af. Maar ik ga geregeld met mijn schoonbroer er om dd 2 weken een dagje op uit om de gele smileys wat uit te breiden. Als we er met de vouwwagen op uittrekken worden er ook altijd wel enkele gezocht.
Gelogd

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #73 Gepost op: mei 13, 2019, 08:08:11 am »

Wij zijn ook echte vakantie geocachers.
Altijd leuk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Nog meer geocachers hier??
« Reactie #74 Gepost op: mei 13, 2019, 09:32:36 am »

Afgelopen mei vakantie hebben we een weekje in Zuidwolde gestaan op een NCC terrein, in het bos naast de camping hebben we 3 caches gevonden en iets verderop nog 1, was erg leuk om weer eens te doen, was alweer ff geleden.
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal