Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: tenttrailer????  (gelezen 5724 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

annsophiec

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #30 Gepost op: mei 11, 2012, 02:44:58 pm »

Tot nu toe gekampeerd in twee persoonstent. Wij zijn kamperen op echt kleine campings. 5x5 das groter dan mijn slaapkamer thuis. En we hebben echt alleen een slaapplaats nodig en een beetje luifel.
Proficiat met je tenttrailer Mieke!
Gelogd

Hanneke

  • Gast
tenttrailer????
« Reactie #31 Gepost op: mei 11, 2012, 03:26:39 pm »

De riverlodge is zonder luifel en achtertent ook zo groot. Met heb je ca. 5x5 , maar als ik de voorwanden ook als luifel wil gaan gebruiken zit ik op kleine 9m diepte.....probleem is de scheerlijnen van de luifel,die moet je ergens kwijt kunnen.....
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #32 Gepost op: mei 11, 2012, 03:34:27 pm »

De Combi-Camp is in z'n basisopstelling (zonder luifel/voortent) geen al te grote wagen maar meet ook dan nog 4.20 bij 3.40 meter. Je zit al snel op dergelijke afmetingen...
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.565
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: tenttrailer????
« Reactie #33 Gepost op: mei 11, 2012, 03:42:58 pm »

Onze uitgeklapte wagenbak is nog kleiner zonder voortent, nl  2.10m diep  x 2.40m  breed!! Het bed is 2.10m x 1.40 m.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #34 Gepost op: mei 11, 2012, 03:52:26 pm »

Onze uitgeklapte wagenbak is nog kleiner zonder voortent, nl  2.10m diep  x 2.40m  breed!! Het bed is 2.10m x 1.40 m.

Ik heb gemeten inclusief de dissel, die moet je op het plekje ook nog kwijt  ;)
Gelogd

Hanneke

  • Gast
tenttrailer????
« Reactie #35 Gepost op: mei 11, 2012, 03:57:26 pm »

Die valt in ons geval onder de luifel ( we hebben bijna altijd de luifel eraan zitten, windhoeken alleen bij langere tijd )
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.565
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: tenttrailer????
« Reactie #36 Gepost op: mei 11, 2012, 04:13:25 pm »

Ik heb gemeten inclusief de dissel, die moet je op het plekje ook nog kwijt  ;)

Dan komt er 1.30m bij!  Dus 3.40 x 2.40 meter!  :P
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #37 Gepost op: mei 11, 2012, 07:45:14 pm »

Tot nu toe gekampeerd in twee persoonstent. Wij zijn kamperen op echt kleine campings. 5x5 das groter dan mijn slaapkamer thuis. En we hebben echt alleen een slaapplaats nodig en een beetje luifel.
Tja je zit altijd met de bak + uitklapdeel + dissel minder kan bij een tenttrailer (  ;) ) niet. De bak is het bed dus dat is altijd minstens 140 X 200 (in ons geval 210), het uitklapdeel is altijd even groot dan de bak dus nog eens 210 bij + dissel ondeveer 80 cm dat is die 5 meter. Minder kan volgens mij niet. Een twee persoonstent is idd veel kleiner. Ik wil je niet op een fout spoor zetten maar kijk eens bij de Caravans, Eriba Troll en touring zijn volgens mij kleiner dan de kleinste vouwwagen.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #38 Gepost op: mei 11, 2012, 08:35:59 pm »

Tja je zit altijd met de bak + uitklapdeel + dissel minder kan bij een tenttrailer (  ;) ) niet. De bak is het bed dus dat is altijd minstens 140 X 200 (in ons geval 210), het uitklapdeel is altijd even groot dan de bak dus nog eens 210 bij + dissel ondeveer 80 cm dat is die 5 meter. Minder kan volgens mij niet. Een twee persoonstent is idd veel kleiner. Ik wil je niet op een fout spoor zetten maar kijk eens bij de Caravans, Eriba Troll en touring zijn volgens mij kleiner dan de kleinste vouwwagen.
Carabahs is fout...wil je kleiner met een vouwwagen dat kan..kijk maar eens bij impact-camp

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,4618.0.html
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #39 Gepost op: mei 11, 2012, 10:02:02 pm »

Ben alleen wel bang dat je bij dat soort wagentjes weer op je slaapcomfort gaat inleveren?
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #40 Gepost op: mei 12, 2012, 12:01:23 am »

Ben alleen wel bang dat je bij dat soort wagentjes weer op je slaapcomfort gaat inleveren?
Denk dat dat wel meevalt...'
goed matrasje met inflateble eronder doet wonderen
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #41 Gepost op: mei 12, 2012, 10:17:23 am »

Carabahs is fout...wil je kleiner met een vouwwagen dat kan..kijk maar eens bij impact-camp

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,4618.0.html
Ik meen gelezen te hebben dat de topicstarter haar man nogal ruime afmetingen heeft :# (lees bijna 2 meter lang). Vermoed dat hij hier echt niet in past ;)
Gelogd

annsophiec

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #42 Gepost op: mei 12, 2012, 12:22:50 pm »

Een caravan?? Das voor bejaarden (en volgens ons Belgen: Hollanders)
Ik wil wel in tent h?. Mieke mijn ventje is inderdaad zeer groot. We zoeken nu naar vouwwagen zonder vaste voortent. Maar kan morgen weer anders zijn.
Ik word gek van de keuzes!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #43 Gepost op: mei 12, 2012, 12:41:09 pm »

Bij de HK Spacer en de cocoon zitten standaard geen voortent alleen een luifel. Spacer is nog dicht te maken met frontstukken, Cocoon niet.
En de Raclet Moovera:http://www.campingzorro.be/products_details.php?product_id=28&category_id=8?
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: tenttrailer????
« Reactie #44 Gepost op: mei 12, 2012, 01:07:24 pm »

Je hebt ook vouwwagens waar je de luifel helemaal  weg kunt laten of half kunt opzetten (als een soort 'keukenluifeltje' en om de ingang droog te houden. Deze wagens staan in die opzet in letterlijk een paar minuten zonder één haring of scheerlijn. Met bed met lattenbodem :-)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal