Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: luchtverfrisser en tentdoek  (gelezen 1290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jackodb

  • Gast
luchtverfrisser en tentdoek
« Gepost op: mei 25, 2012, 03:25:35 pm »

Beste medeklappers,


Mijn klapper staat in een ruime loods. Mooi droog, maar ook muf. En die lucht zit nu ook in de tent. Een paar dagen buiten luchten helpt helaas niet.


Nu weet ik dat, zoals bij de meeste tenten, het niet goed om deze schoon te maken met zeep-achtige producten. Maar hoe zit het eigenlijk met luchtverfrissers?

Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re: luchtverfrisser en tentdoek
« Reactie #1 Gepost op: mei 25, 2012, 05:00:06 pm »

wij hebben gewoon zakjes met lavendel of vanille  tunnen de slaap cabines leggen als de wagen in geklapt is en dat ruik je goed als de wagen en tijd heeft dicht gestaan
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: luchtverfrisser en tentdoek
« Reactie #2 Gepost op: mei 25, 2012, 05:54:33 pm »

Misschien wel een beetje meer dan een paar dagen....gelijktijdig idd wat natuurlijke aroma's in de tent zetten zoals lavendel, rozen,...of misschien een wc verfrisser in de tent?
Ik zou nooit met dingen beginnen sprayen :N
Gelogd

jackodb

  • Gast
Re: luchtverfrisser en tentdoek
« Reactie #3 Gepost op: mei 26, 2012, 03:39:56 pm »

Zojuist meer even een vooraadje geurzakje gehaald bij Blokker.
Ik had het ook bij de fabrikant gevraagd. Die raadt het in principe niet aan, maar heeft er verder ook geen ervaring mee.
De slaaptenten en 'hoes'-lakens van de foam-matrassen gaan de koude was in met een scheut wasverzachter. En daarna in de droger met een droger-geur-doekje (ook bij Blokker).
En vervolgens in de vw met de geur-zakjes. Dan moet het toch wel een keer lekker gaan ruiken.
Bedankt voor alle reacties.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal