Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!  (gelezen 4317 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #15 Gepost op: juni 25, 2012, 12:00:00 pm »

Vind ze het erg? Zo nee lekker ernaast laten liggen toch? Als ze niet lekker ligt kruip ze er wel weer op. (mijn oudste is ook 4.)
Gelogd

marijke brinkman

  • Gast
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #16 Gepost op: juni 25, 2012, 12:04:28 pm »

dat komt waarschijnlijk doordat het luchtbed te hard is opgepompt , ik pomp het laatste stuk van het bed op met het kind er op , ik stop als het kind nog nét in een kuiltje ligt ! nog niemand afgerold  8)
Gelogd

fbez

  • Gast
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #17 Gepost op: juni 25, 2012, 12:42:31 pm »

Misschien een optie om het luchtbed iets minder hard op te blazen, zo ligt ze dan als het ware in een kuiltje en rolt ze er iets minder snel af :zw

Van het luchtbed afrollen komt juist vaak van een te ZACHT luchtbed... Als je een beetje naar de kant draait duw je alle lucht de andere kant op en zak je naar beneden. Je creëert dan een schuine 'helling' et voil? ... je rolt eraf.

Juist heel hard op blazen gaat dit tegen.

dat komt waarschijnlijk doordat het luchtbed te hard is opgepompt , ik pomp het laatste stuk van het bed op met het kind er op , ik stop als het kind nog nét in een kuiltje ligt ! nog niemand afgerold  8)


Leuk hoor zo'n topic volgen  :?
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #18 Gepost op: juni 25, 2012, 02:50:24 pm »

Die bij Obelink waren kinderluchtbedden met opstaande rand. Laatst speciaal voor heen gereden maar.... hadden ze niet meer. Zijn uit de collectie.  :(

Die SI-mat uit engeland zit best wel boven budget   :N

Ik denk er nu over na om inderdaad de slaapzak met een spanband onder het luchtbed door, aan het luchtbed vast te maken. De naaimachine is geduldig en spanbandjes heb ik zat en anders zijn de 1 euro ofzo bij de action.
Als de wagen met onze tent-in-klapkar uit de stalling komt ga ik aan de frobel, tenzij iemand spontaan zo een luchtbed met opstaande rand (waren felle kleurtjes) van obelink, te koop aanbied  :O
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #19 Gepost op: juni 25, 2012, 07:42:57 pm »

.
Als de wagen met onze tent-in-klapkar uit de stalling komt ga ik aan de frobel, tenzij iemand spontaan zo een luchtbed met opstaande rand (waren felle kleurtjes) van obelink, te koop aanbied  :O

Die van ons zijn simpel groen of blauw, helaas geen felle kleurtjes maar wel van Obelink.

Zal eens met mijn vrouw overleggen of ze verkocht kunnen worden.
Ze liggen nu al een tijd samen met die van ons uitgerold boven op de kasten in onze slaapkamer.
Voor logeren blijven ze wel handig, maar goed zal overleggen en zal het antwoord wel doorgeven.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #20 Gepost op: juni 26, 2012, 09:33:22 am »

@jsteijn, je hebt een PB.

Ze mogen van onze kast af :)
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Bobastic

  • Gast
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #21 Gepost op: juni 27, 2012, 12:49:32 pm »

je kan ook zo'n Deryan tentje kopen. heb je ook gelijk een muggenvrij plekje..... Ideale dingen zijn dat....
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #22 Gepost op: juni 27, 2012, 01:05:23 pm »

Een kind van 4 wordt daar al snel te groot voor.
Gelogd

stkl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Tago Settler -> Camplet Concorde -> AK Prestige
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #23 Gepost op: juni 27, 2012, 02:31:26 pm »

duck-tape? tie-wraps? :X
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #24 Gepost op: juni 27, 2012, 03:10:40 pm »

Nou, lekker veel reacties. Op het gebied van opblazen hebben we hard en zacht al geprobeert, helpt allebei niets.
Als ze er naast ligt is niet heel erg, behalve als het erg koud is snachts... dan is de ongeisoleerde koude grond niet lekker!
Met hemelvaart was het -5, dus te koud om te laten liggen  :#

Een tentje van Deryan hebben we gehad en werkte perfect, maar is nu te klein voor haar geworden en doorgegeven aan een vriendinnetje met een baby.

Mijn gedachte ging na de tip hier, uit naar de slaapzak met een band om het luchtbed vast te maken.... we denken er nog over.
Een si heb ik geen ervaring mee maar lees hier overal dat ze goed bevallen dus we zijn in conclaaf.

dank 
Gelogd

Bobastic

  • Gast
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #25 Gepost op: juni 27, 2012, 03:29:08 pm »

ik dacht ook dat je deryan tentjes in meerder maten hebt. Weet alleen niet tot welke leeftijd ze in de grotere kunnen....
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Dochter van 4 rolt steeds van haar luchtbed af. Wie helpt ??!!
« Reactie #26 Gepost op: juni 27, 2012, 04:27:06 pm »

Als de kou een issue is: leg er een isolatiematje onder. Die bestaan ook als 2-persoons matje. Ik bedoel die dunne, glimmende. De glimmende kant naar boven zal flink schelen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal