Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Gevalletje stormschade... ?  (gelezen 3641 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Gevalletje stormschade... ?
« Reactie #15 Gepost op: juni 29, 2012, 03:43:22 pm »

Die met die kamper en caravan waren inderdaad leuk, hadden ook een grote vogel bij die buiten op een tak zat.
En die grote lompe oude Amerikaanse bus (A-team busje) die 's-avonds aan de acculader moest  :#
Die hadden ook de hele dag muziek of tv aan. En dat was ook degene die 'love me tender' aan het leren was op de gitaar.......gek werd ik ervan.

Wij hebben ook altijd wel heel wat bij, een piratenvlaggetje aan de voortent moet van mijn zoon en een grote 'vlieger'vis aan de andere paal.

Ik probeer zo weinig mogelijk overlast te geven met geluid of wat dan ook maar het zou zo maar eens kunnen zijn dat we wel storend zijn zonder dat ik daar erg in heb, zou wel vervelend zijn.
« Laatst bewerkt op: juni 29, 2012, 03:51:22 pm door gaan »
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

muis

  • Gast
Re: Gevalletje stormschade... ?
« Reactie #16 Gepost op: juni 29, 2012, 04:22:01 pm »

 :off Graag terug naar het onderwerp. Of jullie naast elkaar stonden mag je in het cafe verder bespreken ;)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal