Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Veiligheid  (gelezen 1612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Veiligheid
« Gepost op: juli 05, 2012, 09:28:38 pm »

Op Twitter, Twittert de politie erop los: laat op het web en in scocial media NIET weten wanneer en hoe lang je op vakantie gaat.

Bedenk je dat ook op dit forum minder welwillende lieden kunnen meelezen... Wees terughoudend met het verstrekken van informatie, zeker in algemene, voor iedereen toegankelijke fora.

Na je vakantie kan je meer details kwijt :J

Voor de volledigheid: zelf gaan we dit jaar niet alleen niet op vakantie, maar ook de afgelopen vakanties waren we gewoon thuis ::)

N.B.: Doe er allen mee wat je wilt, maar het leek mij vermeldenswaardig.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Richard

  • Gast
Re: Veiligheid
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2012, 10:07:03 pm »

 WW WW WW
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Veiligheid
« Reactie #2 Gepost op: juli 05, 2012, 10:38:31 pm »

Vakantie? Doen wij niet aan... Zeker mijn fijne huis en dito bed een paar weken alleen laten? Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Die vouwwagen voor de deur is alleen maar voor de buren. Om ze jaloers te maken.

Zo heren/dames dievengilde die hier meelezen: bij mij hoeven jullie dus niet te zijn!

 :O
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Veiligheid
« Reactie #3 Gepost op: juli 05, 2012, 10:45:18 pm »

Ja, ben je zelf zorgvuldig, kleppen je kinderen alles wel rond op alle mogelijke media...........
'gelukkig' blijven bij ons de 'mini' volwassenen op het huis passen, hoewel ik me soms afvraag wat beter is........ :?
 
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re: Veiligheid
« Reactie #4 Gepost op: juli 05, 2012, 10:49:50 pm »

Ja, ben je zelf zorgvuldig, kleppen je kinderen alles wel rond op alle mogelijke media...........
'gelukkig' blijven bij ons de 'mini' volwassenen op het huis passen, hoewel ik me soms afvraag wat beter is........ :?

Bij ons ook, vraag me hetzelfde af..... ::)
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Veiligheid
« Reactie #5 Gepost op: juli 05, 2012, 11:04:44 pm »

Ja, ben je zelf zorgvuldig, kleppen je kinderen alles wel rond op alle mogelijke media...........
'gelukkig' blijven bij ons de 'mini' volwassenen op het huis passen, hoewel ik me soms afvraag wat beter is........ :?


Hahaha bij ons komen mijn schoonouders als wij weg zijn, voor ons handig voor alle beesten in huis en zij willen altijd veel fietsen van hieruit (ze wonen nogal ver weg en vinden de omgeving hier mooi)
Ik hoop dat deze 'maxi' volwassenen wel de boel heel laten en niet te veel en te lang gaan feesten. ::)
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.565
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Veiligheid
« Reactie #6 Gepost op: juli 05, 2012, 11:19:23 pm »

Vakantie? Doen wij niet aan... Zeker mijn fijne huis en dito bed een paar weken alleen laten? Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Die vouwwagen voor de deur is alleen maar voor de buren. Om ze jaloers te maken.

Zo heren/dames dievengilde die hier meelezen: bij mij hoeven jullie dus niet te zijn!

 :O

Hahaha, wel voor de vouwwagen dus !!!!
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Veiligheid
« Reactie #7 Gepost op: juli 05, 2012, 11:37:00 pm »

Hahaha, wel voor de vouwwagen dus !!!!

{fluister modus AAN}

Niet verder vertellen, dat is alleen maar een lege bak met een dekzeil er over heen

{fluister modus UIT}

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal