Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kleding in de banken  (gelezen 1474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mel-6

  • Gast
Kleding in de banken
« Gepost op: juli 10, 2012, 01:17:35 pm »

Wie heeft er ervaring met kleding in de banken van de vw.
Blijft deze droom of wordt het klam ik twijfel waar of waarin de kleding op te bergen.
Wie heeft tips?
Gelogd

caithy

  • Gast
Re: Kleding in de banken
« Reactie #1 Gepost op: juli 10, 2012, 01:19:26 pm »

Nu had ik precies dezelfde vraag! ik lees even mee. De vorige eigenaren hadden hier last van, maar ik snap niet zo goed waarom...
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Kleding in de banken
« Reactie #2 Gepost op: juli 10, 2012, 01:43:53 pm »

Waarom zou dat niet kunnen, de boel is toch waterdicht.


let op, dit is voor nieuwe Jamet eigenaren niet vanzelfsprekend


Sorry dat laatste kon ik even niet laten :#
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Belgskes

  • Gast
Re: Kleding in de banken
« Reactie #3 Gepost op: juli 10, 2012, 01:45:47 pm »

Wij bergen onze kledij altijd op in de banken en hebben nog nooit problemen gehad met natte of klamme kleren.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat wij ieder jaar naar Spanje gaan en dat het daar vrij warm en droog is.
Maar we hebben ook al enkele dagen regen gehad en ook tijdens de rit naar en van Spanje hebben we al eens 850km in de regen gereden en alles bleef lekker droog.

We hebben wel een hang"kastje" gekocht bij Ikea om wat ondergoed, sokken enzo in te leggen. Maar dit eerder om makkelijk voor handen te hebben.

En dat met een Raclet Pinato Sr. bouwjaar 1998 (bijna een oldtimer  :>)

Hehe gaan, ik had net dezelfde opmerking in gedachten...  ;)
Gelogd

Elisa

  • Gast
Re: Kleding in de banken
« Reactie #4 Gepost op: juli 10, 2012, 02:57:30 pm »

Wij kamperen gewoon in Nederland en pakken alles onder de banken. Vochtig wordt het soms wel, als het lang regent enzo. Maar het alternatief is kleding in een kastje of in een tas bewaren. Dan wordt het volgens mij net zo klam. Ik kies dus voor dat wat de minste rommel oplevert.  :)
Gelogd

Avec

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 87
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Chamonix
Re: Kleding in de banken
« Reactie #5 Gepost op: juli 10, 2012, 07:48:23 pm »

Wij hebben plastic dozen/kratten met een waterdichte afsluiting. Stapelt erg makkelijk, is altijd droog en omdat ze doorzichtig zijn kun je heel makkelijk je spullen vinden.
In de banken bewaren we zoveel mogelijk dingen die we kunnen laten liggen. Elektra kabel, tentstokken, haringen, etc.
Gelogd

Elisa

  • Gast
Re: Kleding in de banken
« Reactie #6 Gepost op: juli 10, 2012, 09:19:10 pm »

Wij hebben plastic dozen/kratten met een waterdichte afsluiting. Stapelt erg makkelijk, is altijd droog en omdat ze doorzichtig zijn kun je heel makkelijk je spullen vinden.
In de banken bewaren we zoveel mogelijk dingen die we kunnen laten liggen. Elektra kabel, tentstokken, haringen, etc.

Die dingen kun je toch juist beter gebruiken? Krijg je zo´n raar tentje van anders...
Wij gebruiken de banken juist voor spullen die anders door de hele voortent zouden slingeren. Weg ermee! Je hoeft er maar eenmaal per dag bij en je houdt de boel overzichtelijk.
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Kleding in de banken
« Reactie #7 Gepost op: juli 10, 2012, 10:04:32 pm »

Bij ons liggen de banken tijdens de reis vol met de stokken enz.
Na het opbouwen gaan daar de kleine spullen in.

Kleding in plastic kratten in een hoek van de voortent. Altijd wel makkelijk.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal