Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Hoe lang...  (gelezen 5736 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Hoe lang...
« Reactie #15 Gepost op: juli 12, 2012, 07:34:57 pm »

Wij gaan drie weken op pad. Eerst 4 nachten in Zuid-Duitsland, daarna 14 dagen in Oostenrijk en tot slot nog 3 nachten in midden Duitsland. Aankomende zondag is het zover.  :>
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Hoe lang...
« Reactie #16 Gepost op: juli 12, 2012, 07:36:01 pm »

Eerst 1 nachtje Oostenrijk, vervolgens 4 nachten Italië (Chioggia) en daarna door San Marino voor 2 weken. Op de terugweg 1 nachtje Duitsland en als het weer mee zit misschien nog een paar dagen langer.. bier W:
Gelogd

Patrickvanw

  • Gast
Re: Hoe lang...
« Reactie #17 Gepost op: juli 12, 2012, 07:40:59 pm »

Sorry voor de mensen met weinig vakantie maar ik,heb er bijna 10  WW

.......ambtenaar  :)
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Hoe lang...
« Reactie #18 Gepost op: juli 12, 2012, 08:58:38 pm »

Off-topic:
10 dagen?  :+
Ik voel medelijden opkomen...

On-topic:
Ergens tussen de 2 en 4 weken, aangezien ik op de bonnefooi ga, kan ik op elk moment beslissen om terug naar huis te gaan,
maar ik wil toch wel minimaal 2 weken ergens aan de mediterranee zitten...  W:
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Hoe lang...
« Reactie #19 Gepost op: juli 12, 2012, 09:04:57 pm »

Hier op vrijdagochtend om vervolgens met een tussenstop op zondag aan te komen op de eerst geboekte camping in de Ardeche voor 5 dagen en dan vervolgens door rijden naar Zuid-Frankrijk om daar ook 10 dagen te gaan staan en dan zo zachtjes aan weer terug naar het noorden dus alles bij elkaar een week of 3 denk ik.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.341
Re: Hoe lang...
« Reactie #20 Gepost op: juli 12, 2012, 09:29:57 pm »

twee weken.  We pakken dan in het voorjaar ook altijd een week (meestal Texel) en in het najaar gingen we vroegah ook kamperen maar dat wil mijn vrouw niet meer. afgelopen jaar met de herfstvakantie in Oostenrijk geweest in een apartement (met sauna, zwembad, de hele rattaplan). Oostenrijk in de herfst dat is wel een aanrader trouwens.

En dan als er nog wat dagen over zijn (meestal wel) proberen we met kerst het kerstgedoe te ontvluchten en duiken ook ergens een park in.

Kortom... Liever vaker dan langer. 

(liever vaker langer, maar ja... er moet ook brood op de plank :))

Gelogd
Adventure Awaits

Angel

  • Gast
Re: Hoe lang...
« Reactie #21 Gepost op: juli 12, 2012, 09:31:32 pm »

Oja dat ben ik nog vergeten tussen de hemelvaart en pinksteren zijn we ook nog een dag of 10 naar frankrijk geweest
Gelogd

Annex

  • Gast
Re: Hoe lang...
« Reactie #22 Gepost op: juli 12, 2012, 10:34:47 pm »

Sorry voor de mensen met weinig vakantie maar ik,heb er bijna 10  WW

.......ambtenaar  :)

Sorry hoor moet toch even reageren, ik ben ook ambtenaar maar ik heb maar iets van 4,5 a 5 weken per jaar vakantie.
Jij bent zeker de luxe-ambtenaar en ik de werk-ambtenaar  :P

Wij gaan zelf minstens 2 weken in NL en kunnen max 3 weken wegblijven, datum thuiskomst is nog niet helemaal bekend en mede afhankelijk van het weer.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Hoe lang...
« Reactie #23 Gepost op: juli 12, 2012, 11:04:30 pm »

Sorry voor de mensen met weinig vakantie maar ik,heb er bijna 10  WW .......ambtenaar  :)
Tja, ik heb er al met al ook ongeveer tien,maar dan wel verspreid over het jaar,  de zomervakantie is voor mij 5 weken VRIJ !!!!!!
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

annsophiec

  • Gast
Re: Hoe lang...
« Reactie #24 Gepost op: juli 12, 2012, 11:50:38 pm »

Jullie nemen allemaal zo lang vakantie! Hoeveel vakantiedagen hebben jullie in nederland?
Is het op jullie werk geen probleem als iedereen in de vakantie 3 weken weg wil?
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Hoe lang...
« Reactie #25 Gepost op: juli 13, 2012, 12:01:33 am »

Bij ons geen probleem!
Ik heb 6 weken schoolvakantie en Ronald 3 weken bouwvak-vakantie!! :#
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Hoe lang...
« Reactie #26 Gepost op: juli 13, 2012, 07:51:32 am »

Jullie nemen allemaal zo lang vakantie! Hoeveel vakantiedagen hebben jullie in nederland?
Is het op jullie werk geen probleem als iedereen in de vakantie 3 weken weg wil?

Iedereen heeft minimaal 20 vakantiedagen per jaar (wettelijk geregeld), maar de gemiddelde werknemer heeft zo'n 24 of 25 dagen. Bij met name (voormalige) overheids-gerelateerde bedrijven wordt dit vaak nog aangevuld met allerlei "extra" dagen.

Maar ik heb er gewoon 25. Het is wel mijn eigen bedrijf, dus ik zou meer kunnen opnemen, maar ik wil wel het goede voorbeeld geven. Bovendien moet er ook nog gewoon geld verdiend worden, anders heb ik straks geen bedrijf meer.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Mieke

  • Gast
Re: Hoe lang...
« Reactie #27 Gepost op: juli 13, 2012, 07:53:17 am »

Ik weet niet dat er veel verschil is tussen de vakantiedagen in Nederland en België. Ik denk wel dat er een groot verschil is tussen de bedrijven, ambtenaarij, bouw, school of winkels.

Als ik al mijn vakantiedagen optel kom ik aan ongeveer 6 weken (24 dagen). Maar ik maak een groot aantal overuren (avondvergaderingen en weekend) en die zijn samen toch nog goed voor een dag of 6 extra. :> Maar ik heb collega's die voltijds werken en uren kunnen opsparen als bonusdagen zij kunnen per jaar zo'n extra 12 dagen verzamelen. Als deeltijds werkende is dat bij ons niet mogelijk.
Ik neem in de zomer vakantie 4 weken vrij en daar maken ze op het werk geen problemen van, ik moet er wel bij vertellen dat ik een collega heb zonder schoolgaande kinderen zij vervangt mij in de zomervakantie en ik vervang haar in haar vakantie.
Je kan heel moeilijk een vergelijk maken vind ik.
Gelogd

wegbaas

  • Gast
Re: Hoe lang...
« Reactie #28 Gepost op: juli 13, 2012, 11:38:24 pm »

Wij gaan 3 weken; 17 dagen Tsjechie, en dan nog een paar dagen Duitsland, Zwarte woud.
gr.
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: Hoe lang...
« Reactie #29 Gepost op: juli 13, 2012, 11:49:00 pm »

Ik ben dan geen ambtenaar, maar mijn aantal vakantiedagen lijkt daar wel op  :+

Ik ga 4 weken op pad en mijn vrouw 3. Eerste dagen in Duitsland en dan, net als de vorige poster, naar Tsjechië, waar ik mijn vrouw en zoon oppik in Praag.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal