Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Stallen vouwagen in costa brava  (gelezen 1170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misskuss

  • Gast
Stallen vouwagen in costa brava
« Gepost op: juli 19, 2012, 02:29:38 pm »

Hoi allemaal,
Ik zit nu in de zon aan de costa brava, en ben aan het kijken of ik de vouwwagen hier kan stallen, overdekt en met verzekering. Heeft iemand hier ervaring mee, do of don'ts te delen. Zit echt te twijfelen want we gaan er maar drie weken per jaar mee kamperen en dan altijd in deze omgeving. Het scheelt me reistijd, en klein verschil waarschijnlijk in prijs. Wie o wie kan me verder helpen en weet een goed adres? Of zijn er andere ervaringen te delen?

Ik zie graag zo veel mogelijk voors en tegens dus kom maar op.

Groetjes vanuit yeloh village spanje
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Stallen vouwagen in costa brava
« Reactie #1 Gepost op: juli 19, 2012, 05:52:30 pm »

Ik zou het niet doen; ik ben er nu ook en ik zie ook overal de foldertjes liggen.


- De prijsverschillen zijn nihil (dat voordeel pakken die Spanaarden zelf wel)
- De meeste verzekeringen staan het niet toe dat de vouwwagen 12 maanden/jaar in het buitenland is
- Er kan in een jaar veel gebeuren, zaken die ik je uiteraard niet toewens (ziekte, overlijden, geen werk meer, scheiding, andere vakantiewens, ......) en dan ben je waarschijnlijk niet blij dat je kampeermiddel in Spanje staat.
- Bij wat TV-programma's is er aandacht aan gegeven dat de mensen het geliefde kampeermiddel beschadigd terugkregen (en de stallingeigenaren natuurlijk 'niet thuis' gaven)
- Bij een vouwwagen zie ik niet zo'n voordeel t.o.v. een caravan, minder reistijd, minder brandstof, minder tol,....
« Laatst bewerkt op: juli 19, 2012, 10:20:48 pm door nunogconway »
Gelogd

Chelsea01

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
  • Merk Vouwwagen: Een Campooz Lazy Jack 2018
Re: Stallen vouwagen in costa brava
« Reactie #2 Gepost op: juli 19, 2012, 10:12:19 pm »

Ik zeg ook.. niet doen...
Overdekt is in deze zonnige oorden vaak ver te zoeken.. weersinvloeden zullen zeker meespelen.
Een vouwwagen kan minder hebben dan een caravan.. en die heb ik al in belabberde staat vanuit de stalling gezien.. wat een zooi en zand in die dingen..

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal