Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Griekenland  (gelezen 7699 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 484
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Griekenland
« Gepost op: maart 06, 2014, 08:08:54 pm »

Wij willen deze zomer misschien met de vouwwagen naar Griekenland, en ik vraag me dus af of er hier mensen zijn die dat al eens gedaan hebben. Wat ik al gehoord heb is dat je de reis kennelijk korter kunt maken door in Italie de veerboot te nemen, maar dit is een verhaal dat ik de klok wel heb horen luiden, maar voor de rest geen idee heb.
Vragen die we hebben zijn: is dit haalbaar in drie weken, wat zijn leuke locaties om heen te gaan (wij reizen vrij veel, vier dagen op een plek ongeveer), en gaan de kosten niet verschrikkelijk de pan uit reizen (mawis Griekenland betaalbaar?).
Ik hoop dat jullie ons wat op weg (letterlijk) kunnen helpen.
Gelogd

Marinajl

  • Gast
Re: Griekenland
« Reactie #1 Gepost op: maart 06, 2014, 10:08:29 pm »

Ha Cahummel, wij gaan deze zomer naar Griekenland met de vouwwagen. Het is een eind rijden voor je er bent, dus 3 weken is wat krap: we vertrekken op zaterdag en hebben in Ancona de boot op maandagmiddag. Dinsdagmorgen komen we aan in Igoumenitsa, We maken dan een rondje over het vasteland en de Peloponnessos, donderdag 3 weken later nemen we de boot weer terug in Patras, op vrijdag aankomst Ancona en dan zo snel mogekijk naar huis.
Griekenland is prachtigm er zijn heel veel mogelijkheden. Wil je dat echt allemaal horen, of vind je het leuker om dat zelf allemaal uit te zoeken? Voor ons is dat al de helft van de pret.
Roep maar als je meer wilt weten!
Gelogd

katjakley

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 119
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Griekenland
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2017, 02:56:33 pm »

Wij gaan deze zomer met onze twee jongens (6 en 8 jaar) vier weken rondtrekken op peloponnesos. Ik zie dat er al mensen eerder daar zijn geweest. Misschien nog tips voor leuke campings? En is het aan te raden om in het hoogseizoen te reserveren?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Gelogd

astridG

  • Klap nerd
  • ***
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 247
  • Merk Vouwwagen: trigano alpha 2011, ex-odyssee, ex-spacer
Re: Griekenland
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2017, 05:25:36 pm »

@katjakley, als je zoekt op griekenland in dit forum dan vind je o.a. dit reisverslag:
http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=15366
Gelogd

katjakley

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 119
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Griekenland
« Reactie #4 Gepost op: januari 21, 2017, 05:59:41 pm »

Bedankt voor de tip, Astrid!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal