Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Doorreis campings  (gelezen 68714 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Doorreis campings
« Reactie #60 Gepost op: november 02, 2018, 10:52:39 am »


Vanaf de eerste zaterdag ligt de plek vast, anders verlies ik een dag daar. De vrijdag moet ik tot 's middags werken. Ik sta in het onderwijs en kan dus geen dag eerder stoppen of vrij nemen.


Ik kan dat wel. Ik werk in het VO en heb een persoonlijk budget waaruit ik kan snipperen.
Daarnaast vind ik het wel een beetje vaag om in het onderwijs te klagen over te weinig vrij, waardoor jij in een keer moet doorrijden.
Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 559
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Doorreis campings
« Reactie #61 Gepost op: augustus 24, 2021, 10:51:10 am »

Dit jaar voor het eerst met de VW naar Frankrijk. Een van de redenen voor aanschaf VW was het sneller op kunnen zetten en zo dus in meerdere dagen te kunnen reizen. Dat bevalt ons erg goed. We hebben zowel op de heen als terugreis (Dordogne) een overnachtingscamping gezocht. Gewoon op de dag zelf gekeken wanneer we het voldoende vonden om te stoppen. (meestal na +/- 600 km) en dan een camping gezocht. Omdat het maar voor 1 nacht is niet zo kritisch waar dat is. We zetten dan alleen de basis op en die staat echt wel met 20 minuten en kunnen dan heerlijk slapen en de volgende dag weer uitgerust doorrijden.
Gelogd

Jeronimo

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Trekking
Re: Doorreis campings
« Reactie #62 Gepost op: augustus 24, 2021, 06:42:00 pm »

Dit jaar op doorreis een b&b gedaan ipv de vouwwagen, voor mij volgende keer weer het liefst weer gewoon de wagen uitklappen. Onze Lazy Jack is geen snelklapper maar in een half uurtje is hij wel slaap-klaar. Wèl zorgen dat we dan een camping hebben waar de auto niet ‘s nachts op de parking moet…op onze eindbestemming vinden we dat fijn maar onderweg is het erg onhandig!

Iemand nog tips voor overnachtingsmogelijkheden dichtbij de Peage richting de Dordogne?

De terugweg doen we altijd in 1 keer, vouwwagen en auto kunnen dan de garage in dus maakt niet zo veel uit als we laat thuis komen.
Gelogd
Die-hard mooi-weer-kampeerder

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Doorreis campings
« Reactie #63 Gepost op: augustus 24, 2021, 07:17:58 pm »

Nee, geen camping. Wel een fantastische Chambre d'Hôtes met geweldig eten. 3 min van de snelweg, absolute stilte 's-nachts. Afslag La Souterraine.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal