Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camping La Plaine - Yelloh Village  (gelezen 2480 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Janine

  • Gast
Camping La Plaine - Yelloh Village
« Gepost op: januari 17, 2012, 03:38:26 pm »

Hallo,

Hebben geboekt voor eind juli begin augustus, en ben benieuwd of iemand op deze camping heeft gestaan.

Hoor het graag,

mvg,
Dennis
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Camping La Plaine - Yelloh Village
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2012, 04:58:14 pm »

Wij zijn er nooit geweest, maar zijn wel op zoek naar zoiets dus blijven we dit onderwerp wel even volgen. Wij zijn op zoek naar een niet te grote camping met glijbanen niet te spectaculair onze kinderen zijn 2 en 3 en gek van glijbanen en water. En het liefste ook een camping die bij een strand ligt dus deze camping voeg ik zeker toe aan mijn favorieten.

PS: Wij gaan pas eind augustus.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Camping La Plaine - Yelloh Village
« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2012, 08:01:49 pm »

Wij zijn er nooit geweest, maar zijn wel op zoek naar zoiets dus blijven we dit onderwerp wel even volgen. Wij zijn op zoek naar een niet te grote camping met glijbanen niet te spectaculair onze kinderen zijn 2 en 3 en gek van glijbanen en water. En het liefste ook een camping die bij een strand ligt dus deze camping voeg ik zeker toe aan mijn favorieten.

PS: Wij gaan pas eind augustus.

Kijk...en dat is dan ook precies wat wij zoeken! Ik ga dit dus ook volgen  :J
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Camping La Plaine - Yelloh Village
« Reactie #3 Gepost op: januari 17, 2012, 08:39:29 pm »

Hummm, even gekeken, helaas te groot voor mij, want dat zwembad zag er wel mooi uit.
Wij zijn wel een keer in de buurt geweest bij camping La Falaise bij het dorpje Balazuc.
Heerlijk aan het watertje, veel schaduw en hele leuke en lieve Franse eigenaren.
moeite waard!

http://www.camping-balazuc.com/
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Camping La Plaine - Yelloh Village
« Reactie #4 Gepost op: januari 17, 2012, 08:49:07 pm »

Deze lijkt me ook leuk, alleen maar 12 plaatsen O0

http://www.campingfrankrijk.f2s.com/
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Camping La Plaine - Yelloh Village
« Reactie #5 Gepost op: januari 17, 2012, 09:02:46 pm »

Zeker leuk! in mijn favo's gezet....bedankt! :J
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Camping La Plaine - Yelloh Village
« Reactie #6 Gepost op: januari 18, 2012, 08:41:46 am »

Wij hebben gister nog even een avondje gespendeerd aan het zoeken naar campings (altijd leuk) en ik denk dat we er een heel eind uit zijn waar wij naar toe gaan. Het gaat er waarschijnlijk zo uit zien:

Eerst een korte tussenstop op Grappe d'or 2 nachtjes (vrijdag t/m zondag) hebben we vorig jaar ook gestaan.
Dan een weekje naar Yelloh Village la Plaine
Dan een weekje naar Yelloh Village Aloha (in de buurt van Agde), omdat we toch naar zee willen misschien wel een beetje grote camping, maar we zitten er laatste week augustus dus zal het er rustig zijn.
Dan op de terug weg weer ergens 2 nachtjes op een camping staan om de afstand te overbruggen.

Het was gister te laat om ook nog alles te boeken en we moeten nog even kijken hoeveel dagen we op de yelloh villages gaan staan.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal