Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 1 
 Gepost op: Vandaag om 09:45:48 pm 
Gestart door marijn - Laatste bericht door Markvv
Helaas houd Eric toch de kindertent zelf. Wij zijn nog steeds op zoek  :J

er staat er nu een xl kindertent op marktplaats.
Vraagprijs 1100

2 
 Gepost op: Vandaag om 08:40:05 pm 
Gestart door Bonny - Laatste bericht door Simba
Vorig jaar bij Fortex in Enschede een binnentent gezien die past. zelf hebben we er eentje bij decathlon gevonden die past. Wel even door die kleuren heen kijken ;)

3 
 Gepost op: Vandaag om 08:28:41 pm 
Gestart door carien - Laatste bericht door Bucharestblues
Wij hebben Maltatal op het oog. Iemand ervaring mee?

4 
 Gepost op: Vandaag om 08:12:44 pm 
Gestart door klapbar - Laatste bericht door muis
Verkocht, dank voor het melden :J

5 
 Gepost op: Vandaag om 06:25:24 pm 
Gestart door Robert87 - Laatste bericht door OhPeeCee
Bedoeïn uitvoering had twee Kuip zeilen, een voor de luifel ruimte en een voor de extensie. Deze twee werden omgebouwd en met klittenband aan elkaar gezet. Heb 16 jaar met een flyer gekampeerd heb de grondzeilen nooit gebruikt. Ja 1 keer om te kijken hoe het in elkaar stak. Ontzettend veel werk om deze erin te krijgen, eruit te halen en schoonmaken. Extra gewicht in de bak, minder ruimte voor bagage. Wij gebruikte een gaatjes kleed, wordt nu nog gebruikt onder de luifel van de cocoon.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

6 
 Gepost op: Vandaag om 04:16:48 pm 
Gestart door aanvakantietoe - Laatste bericht door CEO
Ik ben geneigd te denken dat je dealer dat klip en klaar weet.

7 
 Gepost op: Vandaag om 03:11:28 pm 
Gestart door Robert87 - Laatste bericht door Robert87
Ik overweeg een tweedehands kuipgrondzeil voor de Flyer te kopen.
Een rits aan de onderkant is niet de vinden, dus moet ik waarschijnlijk een houtje touwtje verbinding hebben.

De grote vraag is echter : hoe werkt dit? Maak ik deze vast tussen de slikranden aan de tentelastieken ?
En moet ik nog rekening houden met de bedouin variant? deze heeft denk ik een groter grondzeil nodg?)

8 
 Gepost op: Vandaag om 02:56:43 pm 
Gestart door sammyvannorel - Laatste bericht door aanvakantietoe
Wij hebben met onze manga precies hetzelfde.
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik de losse luifel koop.
Wij gaan nu(nadat de regen van de komende dagen voorbij is) hem een keer opzetten zonder kuip.
Mijn man heeft vierkante plankjes met een holletje er in voor de stokken gemaakt(zodat die op zanderige plekken niet helemaal wegzakken)
We zullen zien of het werk.
En dan laten we het uiteraard even weten!

9 
 Gepost op: Vandaag om 02:47:56 pm 
Gestart door aanvakantietoe - Laatste bericht door aanvakantietoe
Hallo hallo

Wij hebben een cabanon manga uit 2016.
Tweedehands. Basic want we maken het liefst gebruik van de skottel.
Bij het kopen nooit nagedacht over de gasveren waarmee je open kan klappen om in te pakken.
...het zat er niet op en wij wisten eigenlijk niet eens van het bestaan af.
Nu na een paar jaar missen we dat toch erg.
Zou je dat bij de vouwwagenzaak kunnen laten ombouwen? Of is dat een beetje naïeve gedachte?
Graag reacties

10 
 Gepost op: Vandaag om 02:14:25 pm 
Gestart door Essie75 - Laatste bericht door Essie75
Na lang twijfelen, hebben we dan toch maar een luxe luifel aangeschaft voor onze Monaco (2019). Het lijkt ons vooral makkelijk bij doorreis en weekenden weg, dit jaar staat voor de mannen ook nog een weekendje Zandvoort (Grand Prix F1) in de planning. Bij wat slechter weer toch een wat drogere instap en bij mooi weer toch nog wat schaduw.
Nu vragen wij ons wel af of de zonneluifel en zijluifels hier ook op passen. Wij hebben de luxe luifel besteld bij vd Slik, tegelijk met een 2e zijluifel. Zij belden mij nog met de vraag of dit bewust was, want de zijluifel zou niet aan de luxe luifel kunnen?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10