Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Welk campingaz alternatief in België?  (gelezen 12602 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henk CC

  • Gast
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #15 Gepost op: juli 24, 2012, 04:20:39 pm »

Heb ik af gekeken van Gaaf.
Henk
Gelogd

GlobetrotterXXL

  • Gast
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #16 Gepost op: juli 28, 2012, 08:26:52 pm »

Hoi!

Voor de ge?nteresseerde Vlamingen, de Antwerp Gasdepot is te vinden op http://www.antwerpgasdepot.be/
Ben er nog niet langsgeweest, maar ik vermoed dat de DIN flesjes daar te krijgen vergelijkbaar zijn met diegenen waar de Noorderburen mee koken (heb ze afgelopen week genoeg kunnen spotten en observeren tijdens mijn kampeerverblijf in Luxemburg).
Cheers,

Bart

P.S. ik vermoed dat een zaak die zich gasdepot noemt, je wel een betaalbaar alternatief zal vinden voor de dure blauwe campingaz flesjes...
Gelogd

koososkam

  • Gast
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 12, 2012, 11:04:39 pm »

maar mijn beste vlaamse medeklapper

als gij dan toch Antwerpen stad als in de buurt zijnde beschouwd kunt ge toch ook even doortoeren naar de zeeuwsvlaamse noorderlingen.
daar zijn welzeker den gasflessen voor het oprapen.
campings zat daar.
bij oliehandel dekker in Hoek kan gij dat zo laten doen
maar ook in Terneuzen en Sluis en in Hulst zit een olie/gas boer
eff google
en dan het ge keuze zat in alle soorten en maten
succes

grt Koos
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 13, 2012, 10:59:00 am »

Ik blijf me verbazen waarom iedereen zo bezig blijft over enkele euro's besparen om goedkoper gas te vinden. OK, campingaz is niet goedkoop maar als ik zie hoeveel we uitgeven voor een campingplaatsje, eventueel peage, brandstof voor de auto,....is de kostprijs van het kookspul toch niet overheersend? Of zie ik dat fout.
Wij doen het met campingaz type 901. IK heb twee bidons bij, een voor bbq (skottel) en één voor het kookvuur. Wij doen ondertussen al drie jaar met één van de twee om te koken. Het andere heb ik zogezegd ooit leeg overgekocht van iemand, blijkbaar zat er toch nog in want ondertussen heb ik daar ook al twee jaar onze skottel mee laten functioneren tijdens de vakantie (ik kook hier ongeveer 5 dagen per vakantie op). Dus moest ik nu twee vullingen gekocht hebben en 70 euro hebben uitgegeven voor twee vullingen en daar 2 jaar mee kamperen. Dat maakt toch niet de kostprijs van mijn vakantie? ALs ik op zoek ga naar een goedkoper alternatief en ik moet voor dat alternatief rondrijden over Vlaamse en Nederlandse wegen dan kost mij dat ook geld. Bespaar ik dan veel geld?
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #19 Gepost op: augustus 13, 2012, 05:38:36 pm »

@Mieke... het is een Nederlands nationale sport om zo min mogelijk geld uit te geven...zodat we op het eind meer geld over hebben om te kunnen gan uit eten, sparen we meer gas uit.. ::)
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 13, 2012, 06:43:41 pm »

 :off er is ook een Gas Cobb.

on topic. de Belgen die ik ken krijgen gas aan huis geleverd (althans, de tank wordt bijgevuld), misschien een idee om het aan zo'n leverancier te vragen?
Gelogd
live life outdoors

Mieke

  • Gast
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #21 Gepost op: augustus 13, 2012, 09:02:49 pm »

@Mieke... het is een Nederlands nationale sport om zo min mogelijk geld uit te geven...zodat we op het eind meer geld over hebben om te kunnen gan uit eten, sparen we meer gas uit.. ::)
Oh ik deel jullie nationale sport hoor, maar ik vind dat ik aan rondhotsen om 2 euro uit te sparen meer uitgeef dan verdien  ;)
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #22 Gepost op: augustus 13, 2012, 09:42:33 pm »

Camping gaz 3.5 kg ?29.95. 2.5 kg gas vullen ? 6.00 verschil ? 23.95 en ik kook er net zo lang op. :P Ons ben zuunig
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Welk campingaz alternatief in België?
« Reactie #23 Gepost op: augustus 14, 2012, 08:39:42 am »

Maar daar ging dit topic over: dat vullen van een gasfles is in Belgie zo goed als onbestaande. Die besparing kunnen wij dus niet maken.
En ik ben blijkbaar een grootverbruiker van gas op vakantie: minstens 5 kg op 2 weken. Koken is namelijk mijn hobby. Ik zou dus wel wat kunnen uitsparen. ;)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal