Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: B: Ardennen: Polleur: Camping Polleur  (gelezen 8907 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natasjaamber

  • Gast
B: Ardennen: Polleur: Camping Polleur
« Gepost op: augustus 15, 2012, 06:21:17 pm »

Wij hebben ons eerste klapwagen avontuur er op zitten, helaas,
8 dagen was veel te kort, maar door de aanschaf van onze vouwwagen met nog enkele kampeerbenodigheden, was mijn vakantiebudget al enigzins aangetast.

Wij bezochten camping polleur in belgie, leuke niet al te grote camping met zwembad (eenvoudig met 30 m waterglijbaan), leuke sfeer speeltuintjes voor de kleinsten, wordt veel georganiseerd en er zijn heel veel outdooractiviteiten te ondernemen.

Omgeving spa, een erg mooi gebied om te verblijven.

We hebben er zeker zo'n 8 vouwwagens zien staan en dan die van ons uiteraard, schept al meteen een band en reden tot een praatje maken, erg leuk.  W:

We zouden er best nog terug naar toe gaan, voor de oudere jeugd is er disco  :K (alleen voor campinggasten) en absoluut geluidsdicht dus geen hinder op de camping van geluidsoverlast.

Was leuk voor mijn puberdochter en haar vriendin, die hebben zich ook erg goed vermaakt, er wordt intussen na thuiskomst al flink wat gekletst, gechat enz.

Bezoekje aan plopsa coo, walibi, museum in luik, en er zijn sowieso vele dingen te ondernemen in de omgeving, maar ook heerlijk van de camping genoten.


Enige minpunt was dat het riviertje een stuk lager lag, en niet goed afgezet, wat een enigzins onveilige situatie geeft voor de kleine peuters, zoals mijn zoontje van 2,5 jaar.

Maar na een dagje of twee begreep hij steeds beter, dat hij die kant niet op mocht, niet dat het niet af en toe toch geprobeerd werd,... uiteraard met hem pootje gebaad in het riviertje wat door de wat grotere kinderen zeker werd gedaan, schepnetje mee is goede tip en emmertje er zitten zeker visjes, altijd leuk om te bekijken en ook weer netjes terug uit te zetten.

En bij deze vuurdoop vakantie hebben we slechts een flinke bui gehad, dus meteen een goede test voor ons oude besje of ze waterdicht was, en ja hoor de test is ze goed doorgekomen, dus wanneer we kunnen gaan we weer in ons klapkarretje wonen.!!! :>

Wel even een gordijntje apart gehouden, want er missen er twee, dus op zoek naar een bijpassend stofje en zelf aan de slag dan maar.

Ik had gelukkig van te voren wat nagezocht over de grondsoort daar en had dus gelukkig een dag voor vertrek nog wat spijkerharingen gehaald, die dus zeker niet overbodig bleken te zijn.

Groetjes natasja, amber en troy ;)

Website toegevoegd door moderator: Camping Polleur
« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2012, 12:04:15 pm door Klavertjes »
Gelogd

mpiessens

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 32
  • Merk Vouwwagen: trigano odyssee 2012
Re: B: Ardennen: Polleur: Camping Polleur
« Reactie #1 Gepost op: februari 09, 2014, 09:41:55 pm »

Ze hebben een nieuwe site;
 http://www.camping-ardennen.nl/
Gelogd
:-)

PetraL

  • Gast
Re: B: Ardennen: Polleur: Camping Polleur
« Reactie #2 Gepost op: februari 09, 2014, 10:10:59 pm »

Leuk!
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: B: Ardennen: Polleur: Camping Polleur
« Reactie #3 Gepost op: februari 09, 2014, 10:29:45 pm »

Deze zet ik op mijn lijstje  WW WW WW
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: B: Ardennen: Polleur: Camping Polleur
« Reactie #4 Gepost op: februari 09, 2014, 10:44:52 pm »

Dit is inderdaad een camping die op het lijstje gezet gaat worden.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal