Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Stokken in deksel vervoeren  (gelezen 2407 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Norton

  • Gast
Stokken in deksel vervoeren
« Gepost op: januari 08, 2013, 09:49:28 am »

Hallo allemaal, na enige tijd anoniem op jullie forum te hebben rondgekeken wordt het toch maar eens tijd om me aan te melden :) Wij hebben een Family S uit 2001. Vorig jaar zijn we hiermee voor het eerst op vakantie geweest en dat is erg goed bevallen. Nu lees ik hier dat sommige van jullie de tentstokken in het deksel vervoeren. Past dit ook als je een "laag" deksel hebt? Toen ik de 1e keer de vw inpakte had ik geprobeerd om een topdekmatras van 6 cm en 2 dekbedden over de matrassen te leggen, kreeg toen met geen mogelijkheid het deksel meer dicht..... :N Zou wel mooi zijn als het zou passen, scheelt weer wat ruimte in de bak......
Gelogd

Van_looney

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 213
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country
Re: Stokken in deksel vervoeren
« Reactie #1 Gepost op: februari 01, 2013, 09:07:06 am »

Ik weet niet of het pas in een 2001 model, maar met de standaard matrassen heb je aan de lange zijde, bij de scharnieren, genoeg ruimte om daar een aantal stokzakken in te proppen. Daarna de bandjes waarmee de matrassen vastliggen flink aansnoeren en de stokken kunnen geen kant op!

Lijkt me sterk dat het met een lager deksel niet zou willen. In ieder geval één zak.
Gelogd

RonaldB

  • Gast
Re: Stokken in deksel vervoeren
« Reactie #2 Gepost op: februari 12, 2013, 11:17:03 pm »

Probleem van Norton is niet de stokken maar de dekbedden op de matrassen! dat gaat echt niet. De stokken liggen namelijk naast de matrassen in de deksel en is geen probleem

Groeten Ronald
Gelogd

Norton

  • Gast
Re: Stokken in deksel vervoeren
« Reactie #3 Gepost op: februari 16, 2013, 02:06:27 pm »

Heb het vorig jaar geprobeerd met 2 dekbedden op de standaard matrassen, toen ging het deksel idd niet dicht. Met 1 dekbed tussen de matrassen en goed aangesnoerd ging het net. Vorige eigenaar vertelde dat ze voor de vakantie de bedden al opmaakten thuis, mij lukte het iig niet. Zal het, als het beter weer wordt, eens gaan proberen om de stokken ernaast te leggen, scheelt toch weer wat ruimte in de bak. Bedankt voor de info.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal