Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: keuken camp-let  (gelezen 3884 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ko

  • Gast
keuken camp-let
« Gepost op: maart 10, 2013, 09:33:08 pm »

hallo wij willen lades maken in onze camp-let royal keuken heeft hier iemand ervaring mee
dan horen we het graag.
Gelogd

ZeHanz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 19
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon M
keuken camp-let
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2013, 12:34:43 pm »

In onze (een paar jaar geleden verkochte) Camp-let Royal had ik één lade gemaakt, door de ruimte onder het gasstel te gebruiken. Het was wel even een klus: probeer zo netjes mogelijk met een decoupeerzaag een afgeronde rechthoek te zagen uit de voorkant. Dan een lade maken en deze met geleiders binnenin bevestigen. Klein knopje erop en klaar! Ik had er nog een afdekplaat op gemaakt die er tijdens het rijden voor zorgde dat de messen en vorken niet door de hele keuken gingen zwerven.

Zoals gezegd, deze wagen is verkocht, dus heb ik helaas niet meer de mogelijkheid om foto's te naken.
De lade was echter heel handig, dus het is zeker de moeite waard om er een te maken.

O ja: doordat in ingeklapte toestand het grote metalen rek voor de lade zat, bleef deze onder het rijden vanzelf gesloten.

Succes met klussen!

Gr. Hans
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: keuken camp-let
« Reactie #2 Gepost op: maart 18, 2014, 02:28:02 am »

Vrouwlief heeft een bestekzak met vakken gemaakt. Veel handiger dan een besteklade. Uitgerold hangt deze aan de zijkant van de keuken en tijdens de reis opgerold, met inhoud, bovenop de borden in de keuken.
Gelogd

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: keuken camp-let
« Reactie #3 Gepost op: maart 18, 2014, 06:41:02 am »


Vrouwlief heeft een bestekzak met vakken gemaakt. Veel handiger dan een besteklade. Uitgerold hangt deze aan de zijkant van de keuken en tijdens de reis opgerold, met inhoud, bovenop de borden in de keuken.
Leuk idee
Gelogd

DannyST

  • Gast
Re: keuken camp-let
« Reactie #4 Gepost op: maart 18, 2014, 01:53:20 pm »


Vrouwlief heeft een bestekzak met vakken gemaakt. Veel handiger dan een besteklade. Uitgerold hangt deze aan de zijkant van de keuken en tijdens de reis opgerold, met inhoud, bovenop de borden in de keuken.

Foto?

Ben wel nieuwsgierig
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: keuken camp-let
« Reactie #5 Gepost op: maart 22, 2014, 01:33:22 am »

Hierbij de foto's. Ontwerp is nog in ontwikkeling en naar mijn mening veel te groot. Vrouwlief denkt daar heel anders over  :O
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: keuken camp-let
« Reactie #6 Gepost op: maart 22, 2014, 01:36:40 am »

Goed zeg!
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: keuken camp-let
« Reactie #7 Gepost op: maart 22, 2014, 09:20:23 am »

handige dingen hé. Als bestekzak vind ik hem ook aan de grote kant. Maar ja nu kunnen er ook andere dingen bij, pannenlappen, pannen houder, boterhamzakjes.....
Gelogd

beatleenco

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 123
Re: keuken camp-let
« Reactie #8 Gepost op: maart 30, 2014, 06:02:21 pm »

Als je zelf een beetje handig bent lukt dit wel. Heb in onze Concorde een besteklade gemaakt van Aluminium, die in de ruimte onder de spoelbak gemaakt. Het stukje dat uit het polyester is gezaagd heb ik weer gebruikt door het tegen de voorzijde v/d la te lijmen. Dus zoals hier al eerder is genoemd: Het kan wel met een beetje knutselen.


 
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal