Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: maat slaapgedeelte roadmaster runner  (gelezen 2941 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

verdo

  • Gast
maat slaapgedeelte roadmaster runner
« Gepost op: april 06, 2013, 03:27:04 pm »

We zijn er eindelijk uit dat we een roadmaster willen kopen, maar dan een runner omdat we beide ondertentjes zullen moeten gebruiken. Maar klopt het dat de Runner matrassen heeft van 2,00 m? Of heeft hij ook matrasmaat 2,10? Mijn man is bijna 2 meter, dus denken we wel 2,10 nodig te hebben. Weet iemand de maat, ik kan het niet zo goed terugvinden en zijn er toevallig mannen van ongeveer 1,96 m die ervaring hebben met slapen in een runner?
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: maat slaapgedeelte roadmaster runner
« Reactie #1 Gepost op: april 06, 2013, 04:11:41 pm »

De Rally S heeft standaard een 2-persoons bed boven in de wagen van 200 cm lengte en biedt de mogelijkheid om een 2-persoons tent er onder te hangen. Hierdoor kunnen er gemakkelijk twee volwassenen en twee kinderen slapen. De Rally S is standaard uitgevoerd met een afdekzeil.
 De Midi S daarentegen is standaard uitgevoerd met een vast, afsluitbaar deksel met imperiaal. Hierdoor verkrijgt u zelfs een bedmaat van maar liefst 210 cm lengte. Wel zo comfortabel als u lang bent. Ook hier kan een 2-persoons tent onder gehangen worden zodat u er met twee volwassenen en twee kinderen riant in kunt slapen.
 
Standaard uitvoering Rally S / Midi S:
Wagentent met 80 cm vaste luifel, voortent met luxe utbouw (om keuken te plaatsen), binnentent, matras, complete set gordijnen, tafel, zitbanken en rugsteunen met kussens, grondzeil in voortent, luxe bermkeuken met 3 pits thermisch beveiligd gascomfort, R.V.S.-wasbak, bestekbakje, reservewiel met steun onder de wagen, neuswiel, oplooprem met terugrij automaat, extra grote wielen 155 X 13 inch en maar liefst 1500 liter bagageruimte die gemakkelijk van buitenaf te bereiken is!
 
Extra in Rally S de Luxe en Midi S de Luxe:
Luxe hemel in voortent, opbergzak in voortent en in de keuken een complete 12 Volts watervoorziening.
 

Technische gegevens:
slaapgedeelte 8,1 m2
voortent 12,4 m2
totaal opgezet 20,5 m2
tentdoek rondom 320 gr
wagenbak lengte incl. dissel 425 cm
wagenbak lengte excl. dissel 276 cm
wagenbak breedte 140 cm
doorrijhoogte 100 cm / 107 cm
gewicht bij aflevering 350 Kg / 400 Kg
max. asdruk 750 Kg
bagagelaadvermogen 400 Kg / 350 Kg
bagageruimte 1500 Liter
aansluithoogte ca 42 cm
koppeling 50 mm
bandenmaat 155 X 13 inch
bandenspanning 2,5 Bar 40 PSI
verlichting 7 of 13 polig
elektrische spanning 12 Volt

« Laatst bewerkt op: april 06, 2013, 04:13:24 pm door Mr Roadmaster »
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re: maat slaapgedeelte roadmaster runner
« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2013, 12:09:45 am »

De runner is toch hetzelfde als een familie?

Alleen dan met zeil ipv. vast deksel.

Anders even vragen bij de fabriek.
http://roadmaster.nl/vraag_en_antwoord.html

Of een  belletje
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Jurricane

  • Gast
Re: maat slaapgedeelte roadmaster runner
« Reactie #3 Gepost op: mei 07, 2013, 03:43:12 pm »

Wellicht een wat late reactie.

Maar de Runner S heeft matrassen van 'slechts' 2 meter.
Ik ben zelf bijna 2 meter, maar voorzie hier in de paar nachten dat ik er tot nu toe in geslapen heb nog geen problemen.
sterker nog met een bak zoals de family heeft (hogere rand dan het matras) zou ik eerder mn hoofd stoten dan met de plank (en dus iets grotere flexibiliteit in lengte) van de Runner.

ik heb inmiddels (hier van de site) de diverse documenten gevonden o.a. met alle maten van zowel de family als de runner.

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal