Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: van twee Sunny Walkers naar één knutselen.  (gelezen 1933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

baan-eikelenboom

  • Gast
van twee Sunny Walkers naar één knutselen.
« Gepost op: juni 09, 2013, 03:02:49 pm »

Hallo allemaal,

We hebben inmiddels al een aantal jaren veel plezier van onze Sunny Walker (?87). Na afgelopen zomer was het dekzeil echt op en ook het neuswiel kapot. Een nog goed dekzeil kopen bleek best prijzig en daarom hebben we goedkoop een identieke vouwwagen gekocht waarvan we het nog prima dekzeil en neuswiel willen halen. Verder kunnen we er alle onderdelen die we maar kunnen gebruiken uithalen en de lege bak weer verkopen. Alleen is deze bak nog bijzonder mooi en heeft mijn man het plan opgevat deze te ruilen voor de bak die we al hadden. Kortom, we knutselen van twee vouwwagens één.
Voordat we daartoe over gaan wil ik graag weten of deze bak wel veilig is en de vele kilometers die we er altijd mee maken wel aankan. Waar moeten we op letten? Natuurlijk kunnen we beide bakken bij een dealer laten keuren, maar dat gaat ons budget te boven. Wie heeft er tips?
Alvast bedankt. Groetjes M.Baan
Gelogd

muis

  • Gast
Re: van twee Sunny Walkers naar één knutselen.
« Reactie #1 Gepost op: juni 12, 2013, 08:56:13 am »

Wat een leuk project, hoop dat je foto's van de vordering hier wilt zetten :J

Waar je op moet letten bij de wagenbak, ik zou zeggen de verbindingen, popnagels e.d. Volgens mij moet het kunnen, als die van jullie nog goed is kan die als vergelijkingsmateriaal dienen :J Succes
Gelogd

baan-eikelenboom

  • Gast
Re: van twee Sunny Walkers naar één knutselen.
« Reactie #2 Gepost op: juni 14, 2013, 05:20:13 pm »

Hallo,

Ik merk dat ik nog niet zo goed de weg weet op dit forum.  :N Inmiddels ben ik hier op een topic gestuit waar veel informatie te vinden is over het onderhoud van de wagen. Echt geweldig. Met deze info bij de hand en twee technische collega's van mijn man is gisteren de 'reservewagen' nagekeken. Helemaal in orde!  :> We gaan nu dus dit weekend proberen om de gehele tent op deze bak te monteren. Aan onze bak begon al het een en ander te mankeren, maar deze ziet er bijna splinternieuw uit. De tent die er uit kwam was helaas niet best meer, dus vandaar deze wisseltruc. En dan te bedenken dat we alleen op zoek waren naar een 'nieuw' afdekkzeil en neuswiel. Ik merk dat we gelukkig niet de enigen zijn die deze oplossing bedenken! Ik ga er ook zeker foto's van maken en proberen hier te plaatsen. Wellicht hebben anderen er dan ook wat aan.  :J

groetjes, Mariska
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal