Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Grondzeil voor Arizona  (gelezen 2681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

possessed666

  • Gast
Grondzeil voor Arizona
« Gepost op: juni 15, 2013, 10:23:12 pm »

Ik ben op zoek naar een groot genoeg grondzeil/ tenttapijt voor mijn Arizona die is 5.20 bij 3.20  en voor een grondzeil liefst iets groter dat het ook onder de luifel ligt. Ik heb overal al gezocht maar kan zo groot niet vinden (voor een redelijke prijs)
Weet iemand iets of weet iemand hoe je dit het makkelijkste oplost met twee grondzeilen.
En daarbij nog een vraag. Het hele kamperen is een nieuw ding voor mij. Hoe is het nu de bedoeling. Leg je nu eerst een grondzeil en dan tenttapijt? of alleen tenttapijt ? Of eerst zo'n hele dunne plastik folie en dan grondzeil? Help!!!
Gelogd

oscar

  • Gast
Re: Grondzeil voor Arizona
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2013, 08:34:10 am »

Hallo

Wij hadden bij onze Arizona in de voortent een grondzeil met een airbarrier van 5 x 3 meter (zie link).En daar overheen een tent tapijt van dezefde afmeting. Onder de luifel hadden we alleen een tenttapijt.


http://www.obelink.nl/kampeerartikelen/tenttapijt-grondzeil/airbarrier-dry-camper.html
Gelogd

Die lange

  • Gast
Re: Grondzeil voor Arizona
« Reactie #2 Gepost op: juni 16, 2013, 10:58:25 am »

Wij hebben ook een Arizona
En gebruiken 2 grondzeilen 1onder de wagentent en een onder de voortent ,met daaronder zo,n dun wegwerpzeil ,dan blijft het grondzeil lekker schoon
Ik laat ze dan ietwat overlappen en dan tenttapijt erover ,
Buiten alleen tent tapijt ,grondzeil werkt niet als het gaat regenen staat alles blank
Succes
Gelogd

Dennis Janine

  • Gast
Re: Grondzeil voor Arizona
« Reactie #3 Gepost op: juni 16, 2013, 11:16:43 am »

Hi,

Wij hebben dezelfde vouwwagen, en hebben in de "voortent" een grondzeil liggen.
Onder de luifel hebben wij "kunstgras tapijt" liggen,
was ooit in de aanbieding een rol van 2,5 breed bij dacht 3 meter die precies past.

mvg,
Dennis
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Grondzeil voor Arizona
« Reactie #4 Gepost op: juni 22, 2013, 02:12:16 pm »

Ik dacht dat tenttapijt maximaal 3 meter waren. Kwam van morgen bij de Kifra in Enschede ook lengtes van 3,5 meter tegen.
3,5 x 5 voor ? 85,- en 3,5 x 6 voor ? 99,95
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Ronald-68

  • Gast
Re: Grondzeil voor Arizona
« Reactie #5 Gepost op: juli 11, 2013, 08:58:06 am »

Ik ben op zoek naar een groot genoeg grondzeil/ tenttapijt voor mijn Arizona die is 5.20 bij 3.20  en voor een grondzeil liefst iets groter dat het ook onder de luifel ligt. Ik heb overal al gezocht maar kan zo groot niet vinden (voor een redelijke prijs)
Weet iemand iets of weet iemand hoe je dit het makkelijkste oplost met twee grondzeilen.
En daarbij nog een vraag. Het hele kamperen is een nieuw ding voor mij. Hoe is het nu de bedoeling. Leg je nu eerst een grondzeil en dan tenttapijt? of alleen tenttapijt ? Of eerst zo'n hele dunne plastik folie en dan grondzeil? Help!!!

Wij hebben eerst een paar stroken antiworteldoek in de breedte vanaf de wagen naar voren liggen tot buiten de tent.
Een beetje overlappend, maar komt zo toch nog ca 1,50 m onder de luifel.
Alleen in de voortent ligt er dan nog een dicht zeil en tenttapijt.
Die zijn wel smaller dan de ruimte en de kanten haal ik hier niet mee, maar het is wel dicht.
« Laatst bewerkt op: juli 12, 2013, 08:59:19 am door Ronald-68 »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal