Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: Ervaring vaatwasser vouwwagen  (gelezen 27400 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Ervaring vaatwasser vouwwagen
« Reactie #75 Gepost op: september 02, 2013, 05:53:15 am »

Het zou nooit onze keuze zijn maar ieder zijn eigen manier van kamperen :J

Voor in een vouwwagen heb ik nog nooit een vaatwasser gezien,  we hebben wel op campings gestaan waar er 1 aanwezig was.  Misschien eeen idee om dat in je wensenlijstje mee te nemen bij je keuze voor een camping :J mocht je er toch 1 vinden horen we dat graag want er zijn vast meer mensen die dat wel zouden willen.
Als je voor een evt. vaatwasser net als voor een wasmachine, ook 4 euro per keer moet betalen, ga je het snel weer zelf doen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re: Re: Ervaring vaatwasser vouwwagen
« Reactie #76 Gepost op: september 02, 2013, 08:23:02 am »

Wat een topic zeg, ik vind het prachtig! :#
Het gaat hier van wachtrijen bij de bakker van een halve dag tot en met een afspraak maken bij de campingbeheerder om heel misschien en als het mogelijk is een wasbak te mogen gebruiken liefst met warm water wat het zelden doet.
Ik kan mij niet vinden in al dat soort ongemakken, wij kamperen toch al heel wat jaren en hebben nooit ergens op ons brood hoeven wachten en zeker niet op een plek bij de afwasplaats in een lange rij hoeven te staan.

Maar naast een 49" interactieve LCD TV, een oven met grill, een Philips wake up light, een wekker met natuurgeluiden om ons relaxed wakker te maken als we een dagje uit geboekt hebben en we niet te laat willen zijn om de door ons met de I-Pad met 4G bestelde taxi nog op tijd te halen lijkt mij een inbouw vaatwasser wel wat, ik denk dat er nog wel ruimte is op de dissel naast de met LED verlichte koelkast, kan ik er meteen een frame op maken met een afdakje, verlichting en een dolby surround systeem om zo de MP3tjes van de I-pod te beluisteren.................tja al zou dat laatste niet meer nodig zijn omdat we niet meer hoeven te wachten natuurlijk......
Ik blijf het volgen, wellicht dat er nog meer lumineuze dingen zijn om dat onhandige kamperen iets dragelijker te maken.  ;)

Je moet toch wel bewondering hebben voor een ieder die dat in zijn klappertje weet in te vouwen....:D
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal