Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camplet Concorde 2003  (gelezen 2936 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muffe hut

  • Gast
Camplet Concorde 2003
« Gepost op: september 03, 2013, 05:46:21 am »

Hallo Allemaal, gister hebben wij een camplet concorde uit 2003 gekocht.
Ziet er nog prima uit!! Wij hebben hiervoor 1400 euro betaald.
De VW heeft geen zichtbare schades en ziet er zoals eerder gezegd nog erg mooi uit. Wij kregen er ook een nog ongebruikte gastencabine bij en eveneens nieuwe wanden voor aan de luifel.
Is dit een beetje en markt conforme prijs????
Verder stond de wagen op zich snel toen we hem voor proef gingen opzetten, alleen had ik het idee dat de voortent bij bezichtiging hoger was dan wij hem nu hadden staan (moest klein beetje bukken bij binnengaan). Volgens mij trek je hem open, trek je de diagonale stokken uit en kan je aan de hoogte verder niet veel doen of zie ik dit verkeerd???
Ik ben benieuwd of er mischien tips zijn voor het mooi strak opzetten van de vouwwagen.
Gelogd

jvanderlans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 113
  • Camp-let Savanne 2007
Camplet Concorde 2003
« Reactie #1 Gepost op: september 03, 2013, 08:51:09 am »

Van harte gefeliciteerd met de aankoop. Ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben van de Camp-let. Het bevalt ons in ieder geval prima.

De prijs lijkt mij niet verkeerd. De voorkant kan je wel hoger zetten door de diagonalen verder uit te schuiven. Het is even aankijken. Je wil ook niet dat de flappen te hoog van de grond komen. Maar daar kom je vanzelf wel uit. Als je wil weten hoe je hem precies opzet, zijn er hier op het forum topics verwijzingen naar instructies en video's.

Heb je ook een disselbak?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.275
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Camplet Concorde 2003
« Reactie #2 Gepost op: september 03, 2013, 04:57:19 pm »

De voorkant van mijn jametic staat eigenlijk nooit het zelfde.
Het is nooit overal even vlak.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

beatleenco

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 123
Re: Camplet Concorde 2003
« Reactie #3 Gepost op: september 04, 2013, 04:16:40 pm »

Gefeliciteerd met de Camplet. Bij het uitschuiven van de buizen kijk vaak of de bovenlijn van het raampje horizontaal staat. Verder is de hoogte van de intree afhankelijk van hoe ver je het neuswiel uit of in draait en ook hoe hoog je de uitdraaipootjes afstelt. Als ik naar het bj kijk vind ik de prijs prima....heb ze duurder gezien.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal