Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)  (gelezen 9933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdwinMerks

  • Gast

Eind juli vertrekken wij richting Spanje (Costa Brava). In Frankrijk mag je redelijk doorrijden met de klapper maar in één ruk is net te ver.
We zoeken daarom een hotel/pension in de buurt van Orange MET parkeergelegenheid voor auto incl. klapper.

Iemand ervaring of tips?..en nee..we gaan hem niet voor 1 nachts openklappen ook al hebben we vakantie  :zw
Gelogd

Boompje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Kytetje, Boompje maar liever geen beestjes
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #1 Gepost op: januari 24, 2014, 04:27:52 pm »

Wij hebben in het All Seasons hotel overnacht een aantal jaar geleden. Familiekamers beschikbaar, prima ontbijtbuffet en voor ons toen ook erg prettig...een nachtportier die ook een oogje in het zeil houdt op het parkeerterrein. Toch handig als je om 00:30u zonder reservering op de stoep staat 
Op hetzelfde terrein / bedrijvenpark waren ook een aantal budgetformule hotels aanwezig waarvan sommigen met afgesloten parkeerterrein, maar daar waren wij toen al te laat voor.

En oeps, beetje mutsig geweest merk ik. Wij waren in Orleans, niet Orange. Dus als je een andere route naar de Costa Brave overweegt is het een prima adresje. Sorry...

« Laatst bewerkt op: januari 24, 2014, 04:35:26 pm door Boompje »
Gelogd
Quitters never win, winners never quit

EdwinMerks

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #2 Gepost op: januari 24, 2014, 04:45:42 pm »

@Boompje

Thnx voor de tip..maar dat is inderdaad een beetje "off route"  :J :J
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #4 Gepost op: januari 25, 2014, 07:32:06 am »

Pakken al jaren "Premiere Classe" hotels op de route. Zeer nette kamers voor scherpe prijs; tv/douche op kamer en lekkere douche. Inchecken na reservering bij automaat 24 uur per dag! Allemaal vlak langs snelweg!

Tip; ontbijt is erg karig, sla die maar over en koop zelf wat!
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #5 Gepost op: januari 25, 2014, 09:24:47 pm »

Kun je daar de klapper ) incl. fietsen) veilig stallen en aangekoppeld laten?
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #6 Gepost op: januari 25, 2014, 10:23:32 pm »

premiere classe is idd meestal wel goed. Ace-hotels is ook goed, alllen heb je er daar maar een paar van. En we hebben ook wel eens bij Balladins overnacht, ook heel redelijk. Frankrijk heeft veel van dit soort - relatief goedkope - hotelketens langs de snelweg. De beveliging van de parkeerplek wisselt, soms een hoog hek, soms alleen een slagboom, soms open. Meestal wel camera's (maar of dat een garantie is?). Ik heb het nooit als onveilig ervaren. Rond Orange heb ik nooit overnacht, wel aan de a71/a75 (La Meridienne langs Clermont-Ferrand)  in Fasthotel Marvejols (deel parkeerplaats is goed afgeschermd) en Ace Hotel Riom (weet niet meer hoe het met de parkeerplaats was maar was wel een prima hotel). Moet je wel via Parijs maar rij  je ook over de fantastische brug bij Millau (even parkeren en bekijken).

Ik zoek vaak via Bookings: veel reviews, zoeken via kaarten, ook meerdere kamers (wij zijn met 5 en ik boek meestal een 2 en een 3 persoons kamer).
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #7 Gepost op: januari 26, 2014, 12:28:38 am »

Ik heb ook gekeken naar zo'n goedkoop hotel. Echter de kamers zijn over het algemeen 3persoons ik ben met 3kinderen. Dus dat loopt aardig in de papieren. En prettig gevoel om er twee alleen op een kamer in een vreemd hotel te laten slapen heb ik ook niet. Dus ik ben op zoek naar een camping voor 1 nacht.
Gelogd

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #8 Gepost op: januari 26, 2014, 09:23:53 am »

Premiere Classe meestal parkeerterrein met hekken eromheen. Alles 2/3 persoons dus wij moeten met 5-en altijd 2 kamers boeken. Dan vinden wij ongeveer 90? voor 2 kamers goed te doen
Gelogd

MrLowlands

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #9 Gepost op: januari 26, 2014, 03:09:02 pm »

Edwin, heb geen idee hoe groot de groep, c.q. het gezin is, waar je mee reist en welk budget je over hebt voor de hotelovernachting maar hier is mijn ervaring.
Ik ga de laatste jaren naar de Costa Brava met mijn klapper. Vertrek zo tussen 02.00 en 03.00 's-nacht uit NL en we doen een overnachting bij het F1 hotel in Valence.
Ligt van deze kant ongeveer een uurtje achter Lyon. Ze hebben een prima afgesloten parking met een groot hek. Volgende ochtend 6 uur ontbijten en dan om 7 uur de Peage weer op.
Tussen 12.00 en 13.00 arriveer ik dan op de camping aan de Costa Brava. Voor mij een prima ritme, maar ja dat is voor iedereen weer persoonlijk. Ook wel eens overnacht in een Ibis budget
hotel, die zijn ook prima te doen. Succes met je keuze.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #10 Gepost op: januari 26, 2014, 09:47:03 pm »

@MrLowlands

Gezin bestaat uit 4 personen (2 volw. en 2 kids van 5 en 9). Wij willen de eerste dag 1000km afleggen. Snelheid op de peage rond de 120 tot max 13o km/uur. Incl stops ziet je dan op 90-100km/uur gemiddeld. Dat houdt in dat we een uurtje of 10-11 aan het rijden zijn. We komen dus in de buurt van Orange en zoeken daar iets. Budget ergens rond de ?100 maar op een paar tientjes kijk ik niet als dit ook veel meer biedt.
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #11 Gepost op: januari 26, 2014, 09:58:31 pm »

Edwin, heb geen idee hoe groot de groep, c.q. het gezin is, waar je mee reist en welk budget je over hebt voor de hotelovernachting maar hier is mijn ervaring.
Ik ga de laatste jaren naar de Costa Brava met mijn klapper. Vertrek zo tussen 02.00 en 03.00 's-nacht uit NL en we doen een overnachting bij het F1 hotel in Valence.
Ligt van deze kant ongeveer een uurtje achter Lyon. Ze hebben een prima afgesloten parking met een groot hek. Volgende ochtend 6 uur ontbijten en dan om 7 uur de Peage weer op.
Tussen 12.00 en 13.00 arriveer ik dan op de camping aan de Costa Brava. Voor mij een prima ritme, maar ja dat is voor iedereen weer persoonlijk. Ook wel eens overnacht in een Ibis budget
hotel, die zijn ook prima te doen. Succes met je keuze.

Klinkt goed!
Zou voor ons 8 uur rijden en dan 4,5. Dat is perfect!
Ik had nooit kunnen denken dat het veilig zou zijn om in een hotel te overnachten.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #12 Gepost op: januari 26, 2014, 10:14:35 pm »

Wij overnachten de laatste jaren vaak in een B&B Hotel van het gelijknamige hotelketen B&B hotels. Super schone en fijne kamers (ook familiekamers) met eigen wc en douche..Goed betaalbaar en een fijn ontbijt behoort ook tot de mogelijkheden!! De meeste hotels van B&B hebben ene gesloten parking (dit is op de site te lezen bij welke hotels dit wel/niet het geval is)

ALs je op de site kijk van B&Bhotels kom je er genoeg tegen op de route die jullie rijden!
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2014, 10:16:36 pm door superkoe32 »
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #13 Gepost op: januari 26, 2014, 10:40:58 pm »

En we zijn er uit  :J

Deze wordt het: http://www.accorhotels.com/nl/hotel-6671-ibis-budget-orange-ex-etap-hotel/index.shtml

Hotel zit net op de splitsing A7 naar A9. Familiekamer met eigen douche en toilet. Inclusief uitgebreid ontbijt totaal ? 88.
Parking is ruim en omheind incl. poort. Vanuit Eindhoven is het 998 km, dus dat is mooi voor de eerste dag. De tweede dag dan nog 350 km dus zijn we op tijd op de camping om een mooi plekje uit te zoeken  :K :>
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #14 Gepost op: januari 26, 2014, 11:46:05 pm »

En we zijn er uit  :J

Deze wordt het: http://www.accorhotels.com/nl/hotel-6671-ibis-budget-orange-ex-etap-hotel/index.shtml

Hotel zit net op de splitsing A7 naar A9. Familiekamer met eigen douche en toilet. Inclusief uitgebreid ontbijt totaal ? 88.
Parking is ruim en omheind incl. poort. Vanuit Eindhoven is het 998 km, dus dat is mooi voor de eerste dag. De tweede dag dan nog 350 km dus zijn we op tijd op de camping om een mooi plekje uit te zoeken  :K :>

Netjes!
Waar gaan jullie naar toe?
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal