Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)  (gelezen 9932 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdwinMerks

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #15 Gepost op: januari 27, 2014, 10:48:09 pm »

We gaan naar deze: http://www.playabrava.com/?lang=nl
Lijkt ons zeer leuk (onze buren zijn er 3x geweest) en voor spaanse begrippen relatief klein (500 plaatsen).

En tijdens deze vakantie gaan we ook alvast kijken naar de camping waar we wellicht volgend jaar naar toe willen gaan: http://www.campingillamateua.com/nl.html 
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #16 Gepost op: januari 28, 2014, 02:37:23 pm »

Wat is dit forum toch handig!

Wij overnachten de laatste jaren vaak in een B&B Hotel van het gelijknamige hotelketen B&B hotels. Super schone en fijne kamers (ook familiekamers) met eigen wc en douche..Goed betaalbaar en een fijn ontbijt behoort ook tot de mogelijkheden!! De meeste hotels van B&B hebben ene gesloten parking (dit is op de site te lezen bij welke hotels dit wel/niet het geval is)

ALs je op de site kijk van B&Bhotels kom je er genoeg tegen op de route die jullie rijden!
Ik zag het in de eerste instantie niet zitten  Zie mijn eerdere reactie. " 2kinderen op 1kamer alleen" Maar B&B hotels hebben kamers voor 4personen tegen een redelijke prijs, afgesloten parkeerterrein. Dus even wachten of de reservering voor de camping definitief is. En dan ga ik direct de overnachtings hotel boeken voor heen en terug reis.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #17 Gepost op: januari 28, 2014, 03:02:10 pm »

Inderdaad! Zeker handig! Wij hebben ook naar B&B gekeken bij Orange maar er waren alleen rokers-kamers beschikbaar. En da's nie zo fris  :N
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #18 Gepost op: januari 28, 2014, 04:43:11 pm »

Nee rokerskamers dat is idd niet lekker. Uberhaupt dat ze deze nog hebben verbaast mij zeer.
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: Overnachtingshotel lang A7 in de buurt van Orange (met parkeergelegenheid)
« Reactie #19 Gepost op: januari 28, 2014, 08:40:14 pm »

Verbaast mij ook!

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal