Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Tussenstop  (gelezen 7479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Tussenstop
« Reactie #15 Gepost op: maart 11, 2014, 05:37:20 am »

Het eerste jaar met de Jametic in Polen een keer overnacht in de Jametic. Is te doen, maar wel veel gedoe en daarna dus nooit meer gedaan. Van en naar Hongarije een aantal malen overnacht in een klein hotelletje. beviel ook zeer goed. Auto met klapper gewoon buiten met disselslot er op. was in een dorpje, dus rustige omgeving. straks met een Cocoon weten we het nog niet, maar de laatste 2 jaar naar frankrijk reden we altijd in 1x heen en ook weer terug. Maar we zien het ook wel zitten om in 2 etappes te rijden met een overnachting op een camping.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Tussenstop
« Reactie #16 Gepost op: maart 11, 2014, 08:55:28 am »

Wel deel van de vraag van de topicstarter is niet duidelijk?
Hij vraagt om tips voor een hotel, en niet om argumenten om geen hotel te nemen.
Kennelijk heeft hij zijn keuze gemaakt en besluit zijn vraag hier te stellen. Vervolgens gaat iedereen hem aanpraten dat hij stom is dat hij een hotel wil.

Als ik door omstandigheden bij het begin van de vakantie pas later op de dag kan vertrekken neem ik ook een hotel. Op de terug reis sowieso.
We vertrekken op ons gemak en hebben geen zin om te jakkeren.

Hotels vindt je makkelijk via google.
Boek wel van tevoren, soms is  alles wat een beetje betaalbaar is tegen de verwachting in vol en en moet je je het apezuur zoeken naar een leuk hotel.

Ik zet de auto met het disselslot vast aan de auto en slaap vervolgens prima.

Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Tussenstop
« Reactie #17 Gepost op: maart 11, 2014, 09:05:24 am »

Wel deel van de vraag van de topicstarter is niet duidelijk?
Hij vraagt om tips voor een hotel, en niet om argumenten om geen hotel te nemen.
Kennelijk heeft hij zijn keuze gemaakt en besluit zijn vraag hier te stellen. Vervolgens gaat iedereen hem aanpraten dat hij stom is dat hij een hotel wil.
Dat valt wel mee. Voor een belangrijk deel zijn het mensen die eerder ooit dezelfde keuze voor een hotel gemaakt hebben.
Bovendien is het de vraag of je wel inhoudelijke eisen moet stellen aan een antwoord. Als je dat doet hoef je namelijk in veel gevallen de vraag niet meer te stellen.  Juist afwijkende antwoorden op een vraag kunnen de vragensteller soms een frisse blik op zaken bieden.
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Tussenstop
« Reactie #18 Gepost op: maart 11, 2014, 09:25:38 am »

Tja, en dat dan zo'n twintig keer achter elkaar, dat verfrissende en een originele kijk op de vraag creƫrende antwoord? :#
Gelogd

Alexander O

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 170
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Expedition
Re: Tussenstop
« Reactie #19 Gepost op: maart 11, 2014, 09:40:48 am »

Wij hebben aan de zuidkant van Orleans gezeten in een Campanile hotel. Dat was niet zo duur en we konden met 2 kinderen op de kamer (3persoonskamer + campingbedje). Op wandelafstand zaten wat fastfood ketens voor een snelle hap (het is wel een beetje een industrieel gebied).

Ik vond het nadeel van de kamer dat de deur rechtstreeks naar buiten opende (Amerikaans motel). Wij vonden het daardoor niet prettig om even iets te drinken in het hotelrestarant en zijn op de kamer gebleven.

Voor 1 nacht is het prima, en je hoeft verder niets te doen met de klapper. Wij hebben altijd een onderwegtas met toiletspullen e.d. en dan ben je zo klaar. Lekker ontspannen!  :J

Dit jaar gaan we voor het eerst kijken of het onderweg klappen bevalt, zoals hier veel wordt aangeraden. Ik moet het nog maar zien, met alle bagage die je dan uit de wagen moet halen en de volgende ochtend weer terug. Terugweg wordt het waarschijnlijk ook weer een hotel.
Gelogd
Uit een oneindig kleine punt ontstond het heelal met een hele grote KLAP!

Daktari

  • Gast
Re: Tussenstop
« Reactie #20 Gepost op: maart 11, 2014, 10:24:09 am »

Nog een verfrissende blik dan maar: wij nemen onderweg altijd een heel luxe hotel. Inclusief top diner... W: Ja, en dat kost ongeveer de helft van onze totale overnachtingskosten. Heerlijk om na een lange reis even jezelf onder te dompelen in luxe. Daarbij, ik moet er niet aan denken om de helft van de bagage uit te moeten pakken om vervolgens in alleen het slaapgedeelte te overnachten. Dan had ik wel in een klein tentje kunnen blijven kamperen. Wel zoek ik altijd een hotel met omheinde parkeerplaats. Verder maak ik mij niet zo zorgen over diefstal, het ding is tenslotte goed verzekerd!

Maar he, wie betaalt, bepaalt...
« Laatst bewerkt op: maart 11, 2014, 10:58:24 am door Daktari »
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Tussenstop
« Reactie #21 Gepost op: maart 11, 2014, 10:40:49 am »

Afgelopen jaar een F1 in de buurt van Orleans genomen.
Doordat het financieel wat tegenzat wilden we er niet teveel aan uitgeven en dat kan daar prima, redelijk bed schone (gedeelde) badkamers en toiletten en een sober ontbijt.
Als je weinig wilt uitgeven is dit ideaal.
Kun je je wat meer permitteren dan zou ik kiezen voor een hotel in de wat luxere prijsklasse.
De Accor groep heeft van alles, van F1 tot Novotel en Mercure.
Heeft bovendien veel vestigingen in Frankrijk (is ook een Frans bedrijf dacht ik).



(Nee, ik heb geen aandelen Accor, en ik werk er ook niet :P)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal