Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Malawi - tip om opbergvakken open te laten staan  (gelezen 2359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GroeneMalawi

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2012
Cabanon Malawi - tip om opbergvakken open te laten staan
« Gepost op: juni 16, 2014, 01:05:39 pm »

De bagageruimte van de Malawi is aan voor- en achterzijde nog voorzien van handige extra opbergvakken, voorzien van klepjes. Meer dan eens deze klepjes op mijn vingers gekregen  ::), omdat ze net niet helemaal vanzelf open blijven staan. Het beladen of pakken van spullen is vaak lastig, vandaar dat we een manier zochten om de klepjes open te laten staan. Gedacht aan magneetjes, of uitzetters, uiteindelijk uitgekomen bij een setje eenvoudige lijmklemmen van de bouwmarkt. Even simpel als doeltreffend.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Cabanon Malawi - tip om opbergvakken open te laten staan
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2014, 01:54:38 pm »

Klein oogje op de hoek van de deksel draaien, spin met 2 haken en om de tentstok vast zetten??
Gelogd

GroeneMalawi

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2012
Re: Cabanon Malawi - tip om opbergvakken open te laten staan
« Reactie #2 Gepost op: juni 16, 2014, 04:42:03 pm »

Ja, heb ik ook aan gedacht. Is wel een heel gedoe. Juiste plek kiezen om het oogje te plaatsen, want de bedbodem ligt vlak op deze klepjes. Daarnaast is het lange vak niet voorzien van één, maar twee gedeelde kleppen achter elkaar. Voor elke klep dus een eigen constructie maken. Vond zelf deze oplossing simpeler.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Cabanon Malawi - tip om opbergvakken open te laten staan
« Reactie #3 Gepost op: augustus 03, 2015, 03:32:14 pm »

Ik heb ze er gewoon uitgehaald. Werkt prima, alleen nadeel is wel dat je aan elke kant 2 stukjes ter opvulling moet aanbrengen. Dit ter ondersteuning van het bed.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal