Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Snelheidscontroles Frankrijk  (gelezen 11425 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Snelheidscontroles Frankrijk
« Reactie #30 Gepost op: juni 26, 2014, 09:54:01 am »

Zelfs zonder aanhanger in Dld rijden we met een zwaarbepakte vakantieauto en vijf inzittenden zelden harder dan 120. Vreemd genoeg is dat zelfs op de ongelimiteerde stukken meestal gewoon met het gros van de stroom mee.

Zo vreemd is dat niet. Wij hebben vrienden in Duitsland wonen. Ik kan heen en weer op 1 tank benzine. Als ik in Duitsland hard ga rijden (substantieel boven de 130) begint de auto te zuipen en moet ik tanken. Dag tijdswinst...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Snelheidscontroles Frankrijk
« Reactie #31 Gepost op: juni 26, 2014, 10:53:25 am »

Zo vreemd is dat niet. Wij hebben vrienden in Duitsland wonen. Ik kan heen en weer op 1 tank benzine. Als ik in Duitsland hard ga rijden (substantieel boven de 130) begint de auto te zuipen en moet ik tanken. Dag tijdswinst...


Precies zo denk ik er ook over, als ik het een beetje uitkien hoef ik de rit van NL naat Spanje (en v.v.) maar 1 keer te tanken, alleen vrouwlief heeft dat niet altijd door en geeft regelmatig aan dat het wel iets harder kan; als je op de snelweg moet tanken ben je, gezien de files die er vaak voor de tankstations staan, zo een half uur kwijt (als het al niet meer is)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal