Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camping les sablons, portiragnes plage, Fr.  (gelezen 1623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maartenvb

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 25
  • Merk Vouwwagen: Jamet Montana
Camping les sablons, portiragnes plage, Fr.
« Gepost op: juli 31, 2014, 09:55:15 pm »

Hallo iedereen

Wij ( mijn vrouw Marije, zoontje maxim (3) en ik, maarten) zijn in juni naar portiragnes plages geweest in een soort bungalow park. Nu moet ik zeggen, dit was niet slecht maar toch miste ik iets!
Aan de overkant van de weg lag camping les sablons en daar was het bijna alle dagen feest. Zeker met de eerste wedstrijden van het wk. En in zo een bungalowpark is de kans dat de kleine vriendjes maakt toch kleiner dan op de camping, vorig jaar ook gemerkt toen we een stacara hadden gehuurd in de buurt van dijon.
Ik ben altijd al gek geweest op kamperen, maar nooit de kans gehad daar mijn ouders hardwerkende zelfstandigen waren en dus op vakantie graag een beetje luxe hadden.
Nu had ik wel al een cara, een superklein ding gekocht voor de festivals te doen! Veel te klein vond mijn madam.
Na het terugkomen van vakantie een beetje beginnen zoeken op internet, en omdat ze in Belgiƫ niet zo klapkarminded zijn, weinig gevonden op de tweedehands sites. Dan maar zoeken in NL en ja hoor daar was hij, mijn jamet Montana 1999! Een superleuk groot ding!
Nu is mijn vraag, is er al iemand op deze camping geweest en wat vond je ervan?
Wij vinden de streek zeer mooi en ik kan er nog leuk vissen ook!

Gr. Maarten




Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Camping les sablons, portiragnes plage, Fr.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:15:32 am »

Twee jaar geleden op deze camping geweest, toen zonder te boeken en op het 'trekkersveld' achter de receptie terecht gekomen, kleine plaatsjes. Als je vooraf reserveert krijg je grotere plekken. Ligging is prima, vlak aan zee en genoeg te doen op de camping zelf. Toiletten en douches waren erg schoon (misschien ook omdat er voor de rest alleen maar stacaravans om ons heen stonden...). Zwembad was wel vrij druk, maar goed, de zee is ook om de hoek (en daar kwamen we voor) dus dat was voor ons geen probleem.
Ik zou er nog wel een keer heen willen, als hij niet al volgeboekt zou zijn tegen de tijd dat ik weet wanneer ik vakantie heb ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2014, 08:17:15 am door Blackraven »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal