Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tempo 100 papieren kwijt, wat nu?  (gelezen 2052 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fred

  • Gast
Tempo 100 papieren kwijt, wat nu?
« Gepost op: augustus 01, 2014, 04:18:08 pm »

Afgelopen week hebben we onze nieuwe, nou ja 2012, Jamet Dakota opgehaald bij de Wit.
Op de VW zat wel de tempo 100 sticker maar de documenten waren er niet bij en volgens de verkoper was de vorige eigenaar die kwijt.

Wat nu te doen daar wij regelmatig door Duitsland rijden....

1. Opnieuw laten keuren
2. Papieren opnieuw aanvragen

Ik heb gekozen voor optie 2 en een mail naar Dekra gestuurd of zij de papieren opnieuw kunnen uitgeven op het cassisnummer van onze VW.
En jawel een keurige mail terug gekregen dat dat mogelijk is. Dat kost €76,50 maar dat is altijd nog goedkoper dan opnieuw laten keuren, ongeveer € 125,-,  en ik hoef geen vrij dag te nemen. ( heb ik die weer over om met de VW weg te gaan  :J  )

Dus ben je het document kwijt, zo kan je aan nieuwe komen.

Fred
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Tempo 100 papieren kwijt, wat nu?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 01, 2014, 04:26:52 pm »

Jeetje wat een geld voor een document, maar ja bekeuringen zijn duurder bij elkaar opgeteld..
Gelogd

The Force

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Alpenkreuzer Parade SL 2001
Re: Tempo 100 papieren kwijt, wat nu?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 02, 2014, 02:40:46 pm »

Is dit nie iets wat je bij De Wit neer kunt leggen?
Leuk dat de vorige eigenaar ze kwijt is maar De Wit verkoopt jullie de vouwwagen en niey de eigenaar daarvoor.
Toch typisch dat je, na de aanschafprijs betaald te hebben, alsnog €75,- moet betalen om de wagen te kunnen gebruiken zoals kennelijk bedoeld is.

Ik kom al een flink aantal jaren bij De Wit en ze zijn altijd erg meewerkend bij dit soort zaken geweest. Ik zou ze zeker even een belletje geven hierover!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal