Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Louisiana 1996 Bed bodem kapot? wat nu...  (gelezen 1840 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

djjeffrey

  • Gast
Jamet Louisiana 1996 Bed bodem kapot? wat nu...
« Gepost op: augustus 09, 2014, 08:26:18 pm »

Beste Forummers,

Wij zijn sinds een aantal weken in het bezit van een 2e hands Jamet Louisiana uit 1996 en hebben er
voor het eerst mee in luxemburg gestaan. Fijne vouwwagen ligt heerlijk achter de auto (peugeot 307 SW)
en gedraagd zich heel stabiel.

Na de eerste zware regenbuien lekte het hier en daar door het tentdoek heen, hij heeft 3 jaar niet gestaan
en dus na de 2e bui geen lekkages meer. Het katoen lijkt zijn werk nog goed te doen.
De bedden zijn we mee in de problemen gekomen, het std. knoppen matras is niet afdoende om op te liggen
maar hiervoor zijn legio probleem oplossers te vinden hier op het forum.

Echter tijdens de 2 weken kamperen hebben we een probleem ontdekt het grootste slaap gedeelte ik meen
1.50 breed is door zijn frame heen gezakt, het lijkt er dus op dat er een compleet nieuwe plaat in moet aan
de linkerzijde vanaf de voorkant gezien.

Zijn deze platen kant en klaar beschikbaar? ik heb google erbij gepakt maar heb geen bruikbaar iets gevonden
jullie Jamet fans kunnen mij misschien een zetje in de goede richting geven.

Overigens ben ik nieuw hier dus hallo allemaal mijn naam is Jeffrey mijn vriendin Paulien en dochter Sarah.

We laten ons graag begeleiden naar de juiste keuze!

Groetjes
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2014, 02:16:34 pm door djjeffrey »
Gelogd

reuvje

  • Gast
Re: Jamet Louisiana 1996 Bed bodem kapot? wat nu...
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2014, 05:04:52 pm »

Als het alleen om de houten plank gaat, rij je toch even naar de bouwmarkt, ze kunnen die zo op maat zagen.
Gelogd

dredgemaster

  • Gast
Re: Jamet Louisiana 1996 Bed bodem kapot? wat nu...
« Reactie #2 Gepost op: april 26, 2016, 08:20:23 am »

Ik had dit probleem ook. Opgelost door twee platen dun multiplex. Daartussen latjes gelijmd en geschroefd. Iets zwaarder als het origineel, maar wel hufterproof.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal